‘شما را نابود واکسن’: زنجیره تامین برای نجات جهان است آمادگی

Category: هندوستان تایمز جهان | No comments

صنایع که چوپان کالا در سراسر جهان بر روی کشتی هواپیما و کامیون اذعان آنها آماده نیست برای رسیدگی به حماسه چالش های حمل و نقل نهایی Covid-19 واکسن از داروسازان به میلیاردها نفر از مردم.

در حال حاضر نازک کشیده با همه گیر شرکت های حمل و نقل با مشکلات اعم از کاهش ظرفیت در کشتی کانتینر و محموله هواپیما به عدم دید در زمانی که یک واکسن وارد خواهد شد. شرکت های باربری تلاش کرده اند برای سال کاهش تشریفات اداری دست و پا گیر و ارتقاء تکنولوژی های قدیمی که مگر خطاب به زودی متوقف خواهد شد رله مسابقه به حمل و نقل شکننده ویال دارو در مقادیر بی سابقه ای.

ساخت یک واکسن به سرعت به اندازه کافی سخت است اما توزیع یک در سراسر جهان ارائه می دهد یک میزبان از دیگر متغیر و متضاد نیروهای کار ممکن است در برابر تلاش: زیرساخت های تأمین انرژی اقتصاد جهانی است پوسته پوسته شدن طولانی رکود فقط به عنوان شرکت های دارویی نیاز به مقیاس برای بزرگترین و مهم ترین محصول راه اندازی در تاریخ مدرن است.

“ما در حال آماده” نیل جونز شاه جهانی سر از هوا حامل روابط در سان فرانسیسکو مبتنی بر حمل و نقل فورواردر Flexport گفت: در طول یک وبینار در این هفته با دیگر مدیران تدارکات.

“اجازه دهید همه صادقانه در اینجا واکسن زنجیره تامین نمایی پیچیده تر از PPE زنجیره تامین,” او گفت: با اشاره به تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک های جراحی و دستکش. “شما نمی توانید خراب کردن PPE با ترک آن را بر روی آسفالته برای چند روز. شما واکسن را از بین ببرد.”

8,000 هواپیماهای باری

جولیان Sutch سر از امارات SkyCargo دارویی بخش تخمین زده می شود که به تازگی یک بوئینگ شرکت. 777 باری حمل می تواند 1 میلیون فرد دوز از واکسن. این بدان معناست که airlifting دو دوز رژیم برای محافظت از نیمی از جمعیت جهان نیاز به فضایی در حدود 8000 هواپیماهای باری.

شدنی است اما نه بدون هماهنگی استراتژی جهانی. در حال حاضر چه کمک به آزاد کردن حمل و نقل هوایی ظرفیت مقاوم سازی idled هواپیماهای مسافربری به طوری که آنها می تواند حمل محصولات اعم از پزشکی دنده به انبه. امارات متحده عربی با استفاده از 70 مسافر 777s به حرکت محموله با توجه به Sutch.

یکی دیگر از ظرفیت موضوع شامل تبرید. مقامات بهداشت گفت: واکسن که در نهایت می آید به بازار خواهد شد به احتمال زیاد نیاز به نگهداری در 2 تا 8 درجه سانتیگراد (35.6 به 46.4 درجه فارنهایت) در طول حمل و نقل روند. برخی از فن آوری های جدیدتر می تواند نیاز به پیشرفته تر فریزر است که می تواند به نگه داشتن آنها را در سرمای منهای 80 درجه سانتیگراد است. هر گونه انحراف می تواند خراب کردن عکس.

در میان سوالات مربوط به انصاف و دسترسی: دقیقا چگونه خواهد طب نیاز به چنین ظریف و گران قیمت حمل و نقل رسیدن به کنترل از راه دور مناطق فقیر که در آن هواپیماهای بدون سرنشین در حال حاضر مورد استفاده برای توزیع دارو?

جزئیات چنین نیست مرتب شده اند و در عین حال شرکت های باربری و آگاه از نیاز به دریافت سازمان یافته است. اما آنها در انتظار سیگنال از داروسازان.

شاه گفت: Flexport است که در اوایل بحث و گفتگو با تعدادی از شرکت های دارویی درگیر در تولید واکسن است که هنوز هم مطمئن نیستید در مورد آنچه آنها نیاز به رفتن به. “به یک T همه آنها بسیار عصبی در مورد قادر بودن به این بازار به سرعت به عنوان افراد ممکن است انتظار می رود,” او گفت:.

وجود بیش از 160 coronavirus واکسن در توسعه, با توجه به سازمان بهداشت جهانی هر چند تنها 25 در حال حاضر در مطالعات انسانی. نامزدها دورترین همراه در حال حاضر راه اندازی در اواخر مرحله محاکمه و جاه طلبی های تامین اضطراری با استفاده از مجوز از رگولاتور قبل از پایان سال. که می تواند اجازه می دهد برای دسترسی محدود از عکس برای مراقبت از سلامت کارگران و دیگر گروه های آسیب پذیر.

هدف قرار دادن 2021

در نهایت کشورها باید به مراتب گسترده تر دسترسی به Covid-19 عکس برای متوقف کردن این ویروس این است که اقتصاد را ویران کرده است و تا کنون گرفته شده بیش از 633,000 زندگی در سطح جهان است. اما همه حساب است که به احتمال زیاد به رخ می دهد تا به خوبی به 2021 در اولین.

در عین حال ساخت معاملات در حال مسجل و امکانات در حال گرفتن مجهز به تولید هنوز-تجربی عکس در خطر شکست آنها در درمانگاه. هر چند علم تأکید واکسن است که هنوز اثبات نشده و تولید انبوه باقی مانده است یک وظیفه دلهره آور, بالا, دارویی مدیران حدس و گمان است که توزیع مطرح خواهد شد بزرگترین چالش از همه است.

“اغلب مردم در حال صحبت کردن در مورد علمی معمای از آمدن به جلو با یک واکسن است که با این نسخهها کار. از برخی جهات شاید حتی سخت تر مشکل همان چیزی است که شما فقط با قرار دادن انگشت خود را در, است که در, توزیع,” Merck & Co. مدیر ارشد اجرایی Kenneth فریزر در مصاحبه ای گفت: رهبری زنده با دیوید روبنشتاین در بلومبرگ تلویزیون. “هیچ یک از ما امن هستند تا زمانی که همه ما امن هستند, پس از آن داده می شود به طور گسترده به بشریت است. ما نیاز به یک واکسن است که ما می توانیم و توزیع در سراسر جهان است.”

در طول نزدیک به شش ماه از بحران بسته شدن و بازگشایی اقتصاد انداخته است خارج از سنکرون معمول فصلی جریان کالا از چین و دیگر تولیدی بزرگ و مراکز ارائه پیش بینی های بی فایده برای حمل و نقل در نظر دارد. ساخت آینده حتی سخت تر برای پیش بینی گسترده ای در محدوده زمانی کارشناسان بهداشت و درمان در حال بررسی برای ورود یک پادزهر برای coronavirus.

آمادگی فرودگاه

“من فکر نمی کنم که ما آماده هستیم چرا که من فکر نمی کنم ما می دانید چه انتظار” گفت: امیر Pineda مدیر حمل و نقل هوایی بازرگانی و لجستیک در فرودگاه بین المللی میامی است که در میان تعداد محدودی از فرودگاه ها در سراسر جهان با حامل های خبره برای رسیدگی به دارو. “اگر همه از ناگهانی 20 تا 30 پرواز چارتر زمین در فرودگاه بین المللی میامی پر از دارو برای توزیع در سراسر آمریکا, ما در حال رفتن به یک چالش است.”

یکی دیگر از عوامل پیچیده می تواند رفتار برخی حمایتی دولت قصد hobbling همکاری های بین المللی با اعمال حاکمیت بر زنجیره تامین.

که نگرش بود که در نمایش این هفته در دادگاهی در واشنگتن قبل از یک خانه انرژی و تجارت فرعی که در آن برخی از قانونگذاران کبابی مدیران AstraZeneca Plc, Johnson & Johnson, Merck, مدرن, Inc. و Pfizer Inc. در مورد اینکه آیا واکسن خود را خواهد بود ساخته شده در ایالات متحده و چه در کشورهای آنها خواهد دست آوردن مواد از.

“سیستمیک تهدید سلامت هستند حداقل امیدوار کننده افراد برای همکاری جهانی” گفت: Simon Evenett یک استاد در دانشگاه سنت Gallen در سوئیس که آهنگ موانع تجاری است.

اگر خصوصی صنعت نمی رود به تحویل کار یک گزینه آشکار مداخله دولت. در آمریکا برای مثال پنتاگون می توانید تماس بگیرید در خطوط هوایی تجاری قرارداد به عنوان بخشی از عمران رزرو ناوگان هوایی, یک برنامه تاسیس در سال 1951 پس از پل هوایی برلین است که می تواند استناد در زمان صلح و برای امنیت ملی ،

میان سیاسی سر و صدا ثابت همهمه اقتصاد در تلاش برای بهبود و مشغول زمان از سال برای شرکت ها به سهام تا پیش از پایان تعطیلات سال نو به طور معمول در ماه اوت و سپتامبر. توزیع واکسن کنار, در حال حاضر افزایش قیمت حمل و نقل ممکن است باقی بماند که در راه باقی می ماند و بی ثبات تر از همیشه با توجه به کمبود ظرفیت و تقاضا عدم قطعیت است.

“ما در حال رفتن به دیدن خوشه رانده شده توسط حمل و نقل تجاری” در طول چند ماه آینده گفت: Michael Steen, معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس تجاری افسر در خرید مستقر در نیویورک شرکت حمل و نقل اطلس تهویه در سراسر جهان است. “نمونه تقویم اوج قوی خواهد بود — این چیزی است که ما انتظار دارند.”

مارک و مواد مخدر عمومی صنعت در حال حاضر stomached هزینه های بالای حمل و نقل به عنوان همه گیر انداخته است صنعت هواپیمایی را به هرج و مرج. حتی در ابتدا از صنعت تجارت گروه ها و سازمان های غیر انتفاعی تلاش برای کمک به شرکت های دارویی حرکت به کمبود تجاری و باری پرواز.

“این یک موضوع تقاضا که در آن قیمت گذاری شده است, چهار, پنج, ده برابر از آنچه که آنها به طور معمول خواهد بود” گفت: آن مک دونالد Pritchett معاون ارشد رئیس جمهور از سیاست و تحقیقات برای تحقیقات دارویی و تولید کنندگان از امریکا طی یک نشست مجازی جلسه در زنجیره عرضه با مانع در ماه ژوئن.

شرکت در حال گرفتن خلاق با برخی از رفتن را از طریق کانادا و با استفاده از کامیون برای حمل و نقل محصولات به ایالات متحده و دیگران باید اجاره هواپیمای شخصی برای ارائه پایان درمان به کشور است. کسانی که سریع رفع هزینه راه حل نیست به احتمال زیاد به کار هنگامی که در ترکیب با مجموعه حمل و نقل مورد نیاز از coronavirus واکسن.

از این رو نیاز فوری به یک برنامه بازی است.

“ما در حال برنامه ریزی فعالانه برای انطباق که توزیع واکسن رفتن به جلو به این دلیل که احزاب مختلف در اینجا نه اتصال” Steen کرد و گفت: در طول این صنعت وبینار میزبانی آمار رسانه های گروهی تجارت صنعت ناشر در بمبئی. “شرکت های باربری و تولید کنندگان هستند نه اتصال.”

خبر خوب گفت این است که تولید کنندگان مواد مخدر شرکت در امتداد زنجیره توزیع و دولت هنوز هم به درک چگونه به “این بسیار کمیاب ظرفیت و حمایت از توزیع کسانی که واکسن به منظور تحریک اقتصاد و از همه مهمتر مردم را دوباره سالم.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>