با غرفه برای شرکت Sathiyan طول می کشد تا منحصر به فرد ‘یوگا ورزشی’

Category: هندوستان تایمز اسپرت | No comments

بمبئی: اعتماد Sathiyan Gnanasekaran برای پیدا کردن راه های جدید برای یادگیری است. در زمانی که آموزش با شرکای مبارزه هنوز چیزی هندی paddler رو نگه دارید از یک پروانه Amicus نخست ربات از آلمان در ماه اکتبر گذشته. و حتی به عنوان است که با تکنولوژی بالا ماشین آلات در حال آمدن است به خوبی استفاده در این زمان از یک مستند از 27 سال است که در حال حاضر تمرین منحصر به فرد yoga فرم به طور خاص طراحی شده برای ورزشکاران.

TAC یوگا و روان مرکز آموزشی در فریدآباد آمده است تا با یوگا ورزشی برنامه که Sathiyan است شوربا بیش از چند ماه گذشته. استخراج ریشه های آن از Iyengar Yoga – تاسیس اواخر BKS Iyengar این Padma Vibhushan awardee در نظر گرفته می شود یکی از برجسته ترین معلمان یوگا در جهان – TAC یوگا برای ورزش با استفاده از طیف وسیعی از غرفه برای کمک به ورزشکاران برای کار خاص در عضلات.

به غیر از تنیس روی میز راکت Sathiyan را اصحاب در خانه این روزها شامل طناب کمربند, فوم, آجر, تقویت بالش و صندلی – تاپیک ویژه طراحی صندلی برای آن به نام Iyengar صندلی (بدون استراحت) اما Sathiyan دهکدهای را با یک نرمال در خانه. او با استفاده از این غرفه به انجام آساناهای مختلف – او چنگال به آن طناب و تسمه دار توسط یک دیوار برای Salamba Sirsasana (سر ایستاده) و با استفاده از صندلی برای Salamba Sarvangasana (شانه ایستاده).

“این چیزی است که من انجام داده اند برای اولین بار و من آن را به منحصر به فرد. من شده اند با توجه به سفارشی رژیم, که در آن من باید به توسعه هسته ای و عضلات پشت با استفاده از این غرفه” Sathiyan گفت.

Sathiyan اول یک طعم و مزه از این در ماه مارس زمانی که او صرف یک هفته در تاک مرکز در فریدآباد – تاسیس و اجرا توسط خواهر و برادر, دو Hemant K گور و Vijaya گور – روز قبل از این مستند در سراسر کشور اعلام شد. تحت تاثیر قرار با قبل از ازدواج تجربه چنای بر اساس paddler تصمیم به ادامه چیدن آن را در خانه.

Sathiyan شده است صرف یک ساعت و نیم در صبح و شب و شش روز در هفته انجام این کار برای حدود دو ماه و در عین حال آن را ترک نمی کند او احساس تخلیه کردن.

“تکنیک های تمدد اعصاب به همان اندازه خوب هستند. برای مثال هنگامی که من مشغول به کار بر روی یک عضله خاص با انجام این آسانا آن است که به دنبال یک کشش تمرین بلافاصله. به این ترتیب عضلات نمی شوند بیش از حد تنگ است. در واقع آنها در ساخت قدرت در عضلات,” او گفت:.

استفاده از کنسرت بربس با توجه به Hemant می شود ضروری برای ورزشکاران بسیاری از آنها تمایل به تمرکز بر روی عضلات تناسب اندام. “همراه با قدرت عضلانی یکی هم نیاز به انعطاف پذیری و یکی اشاره به تمرکز به تمرین این asanas. استفاده از کنسرت بربس آشنایی دسترسی به asanas حتی برای آن دسته از ورزشکاران که صدمات. از این رو در این غرفه ارائه اثر از asanas بدون تلاش آساناهای” Hemant سابق در سطح ملی تنیس روی میز بازیکن خود را گفت.

او افزود که آنها به ایجاد یک خاص رژیم برای Sathiyan مانند آنها را برای هر ورزشکار بسته به بدن خود قانون اساسی مبتنی بر در جبهههای مختلف به صورت جامع تر توسعه است. “کسانی که در جبهه شامل اسکلتی عضلانی سیستم کیفیت خواب و restfulness متابولیسم و غدد درون ریز از توابع اکسیژن جذب ظرفیت ریه و سمپاتیک و پاراسمپاتیک سیستم عصبی در میان چیزهای دیگر.

“هنگامی که Sathiyan بود که در مرکز ما, او گفت که او هرگز نوع کیفیت خواب است که او در عرض یک روز از حضور ما در جلسات” Hemant گفت.

جهان بدون 32 Sathiyan که هند دوم بالاترین رتبه paddler پس از Sharath Kamal آواره او را از بالا به نقطه در ماه گذشته است و گانینگ برای بازی های المپیک توکیو اسکله می تواند در حال حاضر احساس تفاوت نظر خود را در انعطاف پذیری و روانی و طراوت.

“یوگا همواره سخت بوده است, برای من, چون, بدن من است که انعطاف پذیر است. اما این به من نشان داده است که راه راست رو به جلو است. من احساس می کنم بدنم شروع به حرکت بهتر در حال حاضر. و حتی روانی بخشی دیده می شود یک تفاوت بزرگ – من انجام بسیاری از مدیتیشن و تمرینات تنفسی مانند kapalbhati و پرانایاما همراه با آساناهای,” او گفت:.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>