با چین و پاکستان کریدور اقتصادی در قلب رئیس جمهور چین به طرح تحکیم روابط اقتصادی با آفریقا و خاورمیانه از طریق گوادر پکن می خواهد اسلام آباد به حرکت در شورای امنیت سازمان ملل را 1267 القاعده طالبان و وابستگان کمیته به نام تجاری ارتش آزادی بخش بلوچستان (BLA) جهانی سازمان تروریستی. BLA درگیر در مبارزه برای تعیین سرنوشت قومی مردم بلوچ و اعلام شده است یک سازمان تروریستی توسط پاکستان و بریتانیا و ایالات متحده.

در حالی که پکن میگوید که پاکستان از حمایت کامل به BLA اعلام کرد جهانی به عنوان سازمان تروریستی توسط شورای امنیت سازمان ملل, اسلام آباد را توسعه داده است پای سرد به عنوان آن را احساس می کند که این موضوع باید به کار گرفته داخلی و هر گونه حرکت به سازمان ملل متحد را تنها internationalise بلوچ موضوع است.

با توجه به هوش ورودی بر اساس دیپلماتیک interlocution بین دو آهن برادران در حالی که چین از ایشان تشکر پاکستان برای حمایت از Xi Jinping رژیم در دریای چین جنوبی و هنگ کنگ آن مطمئن اسلام آباد با هماهنگی کامل و پشتیبانی بر روی مسئله کشمیر به اسلام آباد است. این قابل درک است که هر دو طرف تصمیم گرفته اند برای مقابله با آنچه به آنها تماس بگیرید هند تهدید در حال رشد.

پکن و اسلام آباد در حال حاضر مشغول به مرتب کردن بحران مالی جدی مواجه پاکستان در حالی که به طور همزمان با توجه به عمران خان دولت درخواست برای بالا بردن کشمیر موضوع در آینده سازمان ملل در جلسه ماه آینده. زمانی که پاکستان طرف مطرح BLA و شرق ترکستان جنبش (اویغوری یک گروه شبه نظامی فعال در سین کیانگ و واخان) چینی دیپلمات ها می خواستند اسلام آباد به BLA تحریم از طریق شورای امنیت سازمان ملل کمیته 1267. در حالی که اسلام آباد نمی خواست بین المللی این موضوع را با رفتن به سازمان ملل متحد آن را منتقل به پکن که سرکوب BLA بالا تمرکز عمران خان دولت است.

چینی ها در حال قرار دادن فشار بر عمران خان دولت به عنوان BLA کاملا مخالف CPEC راهرو و استفاده از بندر گوادر برای افراد ارتش آزادی بخش (PLA) نیروی دریایی و کشتی های تجاری. هسته قاعدهای جانبی آمیگدال در دو سال گذشته نه تنها با حمله به چینی کنسولگری در کراچی بلکه کراچی بورس به عنوان به خوبی به عنوان یک هتل لوکس در گوادر در تلاش برای ضربه در چین توسعه دهندگان از پورت.

این CPEC بندر با سرمایه گذاری اولیه US $46 میلیارد دلار است که کلید به چین با داشتن اختصاصی راهرو به دریای عرب به خوراک بازارهای آفریقا و شرق میانه که پکن در حال حاضر آماده زمینه توسط پمپاژ در پول است. با نیروی دریایی نشستن روی دهان از تنگه مالاکا از طریق نظارت ویژه از 10 درجه و شش درجه دریا خطوط bisecting این Andamans and Nicobar Islands CPEC فراهم می کند یک مسیر جایگزین به خلیج فارس و خلیج عدن و در همان زمان تحکیم چین strangle hold on client دولت پاکستان است.

بسیاری از چین ناظران بر این باورند که چلیپا هند مشکل با PLA پرخاشگری در شرق لاداخ است که چینی PLA می خواهد یک دوم جاده از طریق قراقروم تصویب به لینک تبت و پاکستان در مورد ارتش هند اهداف بزرگراه قراقروم است که اجرا می شود از طریق Khunjerab تصویب لینک سین کیانگ به بندر گوادر.

در تعقیب آن در بلند مدت چشم انداز اقتصادی چین به وضوح می خواهد برای جلوگیری از وابستگی به تنگه مالاکا و ترجیح می دهند محصولات خود را به حمل و نقل از طریق پاکستان قراقروم راهرو که حتی دیگر در حال توسعه Kyaukpyu پورت راهرو از طریق میانمار باز می شود تا در خلیج بنگال جدا از اینکه در ناآرام ایالت راخین.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.nettny.im