مقابله با سندرم ديسترس: چگونه ورزشکاران در برخورد با استرس در میان lockd…

Category: هندوستان تایمز اسپرت | No comments

تا در سراسر کشور مستند اعمال ماه گذشته به ساقه Covid-19 گسترش تهویه روانی برای نخبگان هندی ورزشکاران به معنای هماهنگی مهارت های تمرکز برای از میان برداشتن فشار شدید از مسابقات بین المللی و کسب مدال. کسانی که در بهترین زمان است. در بدتر شدن وضعیت آنها در حال حاضر در گیر در داخل خانه anguishing بیش از فضای تنگ که مانع روزانه خود را به روال آموزش استرس در نظر گرفتن تلفات در آنها با جهانی ورزش بسته و از سرگیری اقدام نامشخص است.

تهویه روانی کارشناسان اذعان جدی وضعیت و افزایش سرعت درس خود را که متمرکز بود بر ساختمان غریزه قاتل تونل چشم انداز را به نفع خود. اولویت در حال حاضر است برای کمک به مبارزه با اضطراب و افسردگی است.

عدم قطعیت است gnawing در ورزشکاران بالا. نو جوان ستاره تیراندازی مانو Bhaker و Saurabh Chaudhary برای مثال می شده اند در ابتدا برای موفقیت در بازی های المپیک توکیو اما در حال حاضر باید بازگشت به تخته رسم و پس از آن قرار داده شد ، چاشنی فعالان مانند هند No. 1, هاکی, دروازه بان, PR Sreejesh, 31, باید به کار سخت به نگه داشتن خود را در المپیک رویاهای زنده است.

ورزشی اعتراف روانشناسان آن را یک آزمون بزرگ برای هند ورزشکاران است. افسردگی و اضطراب است نه بیگانه به ورزش حرفه ای در سطح جهانی است اما به ندرت مورد بحث در هند. که باعث می شود نشان می دهد یک درمان برای کارشناسان دشوار است که نیاز به ستاره های ورزشی برای اولین بار ریختن و خود را به سکوت و باز کردن.

“در هند به اندازه کافی توجه به آسایش روحی و روانی می گوید:” نویدا-بر اساس Nanaki J Chadha در میان یک گروه در حال رشد از روانشناسان ورزشی در هند. تعداد ورزشکاران مشاور او رفته است و پس از این مستند آغاز شد و در اواخر ماه مارس است. در میان آنها یک تیرانداز است که در برخورد با اضطراب پس از به دقت از دست رفته المپیک صلاحیت شده را علامت. بسیاری دیگر از ورزشکاران حرفه ای و زنان agonise بیش از موانع مالی از دست دادن ‘اشتغال’ به ارمغان آورده است.

بمبئی ورزشی روانشناس Mugdha Bavare مشاور بمبئی با انجمن کریکت و طلای المپیک تلاش (خصوصی بدن کمک به ورزشکاران در المپیک ورزشی) دیدم ورزشکاران در ابتدا استقبال از شکستن تنها برای تحول عاطفی به مجموعه.

“وجود دارد ورزشکارانی که قادر به بیان آن برخی که نمی,” او می گوید. “بسیاری می گویند:” nah, ما در حال انجام خوب ما مراقبت از همه چیز. چالش ما این است که به نقطه اگر آنها خوب هستند یا نه و اینکه آیا یا نه آنها قادر به بیان احساسات خود را که آیا آنها واقعا نمی دانند که آنچه آنها احساس. من از دیدن این امواج نوسانات خلقی ناکامی در برخی از.”

بسیاری از مشتریان او نام نکردن برای محافظت از محرمانه بودن—ایجاد شده بود تا برای فصل اوج. “نیز وجود دارد که ترس ‘اگر من عملکرد پایین می رود من نمی دانم که چگونه به زودی من قصد دارم برای جستن به عقب’,” Bavare می گوید.

مربیان نمی معاف فرسایش بیش از چگونه به منظور جلب تا, تازه, آموزش برنامه. “آنها نیز قطعا نیاز به کمک دارید چرا که آنها کار نمی کند به عنوان حد معمول است.”

یکی از پایه های معمول می شود که اختلال خواب است بنابراین حیاتی برای ورزشکاران می گوید Maithili Bhuptani سرب ورزشی و ورزش روانشناس در بمبئی تکیه بنیاد بیمارستان که راهنماهای بوکسورهای بدمینتون بازیکنان و ورزشکاران, در میان دیگران.

“من می خواهم بگویم 99 درصد از آنها این مشکل را (از خواب) زیرا آنها آموزش سخت در حال حاضر. بدون خستگی بدن نیست تطبیق با محیط داخلی برنامه است که به عنوان دقیق به عنوان فعالیت بودند.”

انزوا در خانه می افزاید: به اضطراب. “ذهن با این نسخهها کار بر روی چیزهایی مانند مدرک تحصیلی در چگونه برای رسیدن به اجرای خوب زمانی که المپیک صلاحیت رزومه. تغییر در رژیم غذایی یکی دیگر از مشکل بزرگ با توجه به کاهش آموزشی.

“برای آرام کردن ذهن و یا کنترل همه چیز است که می تواند (کنترل شده) من مشتریان من (عمدتا در 20-28 گروه سنی) برای اولین بار دوباره مجموعه ای از اهداف به طوری که وجود دارد چیزی برای نگاه به جلو به, برای رسیدن به. “ارتباط با مربی و یا قدرت و تهویه متخصص مهم است; آن را می دهد احساس از ماندن در زمین بازی است.”

تجسم بسیار مهم است بیش از حد. “سایه بوکس و آموزش در مقابل آینه و پیروی از یک برنامه مهم هستند. شکستن عادات قدیمی است اما ماندن در داخل خانه به انطباق با. ورزشکاران باید خود را به میکرو-اهداف مانند آماده در یک زمان خاص از روز بسته بندی کیت و خوردن قبل از آموزش غذا. این را حفظ خواهد کرد آنها را ذهنی هشدار در ارتباط با ورزش است.”

جوانان با استعداد بیش از حد چهره عذاب قطعیت و خستگی به ارمغان می آورد.

“تاریخ و بین المللی تپانچه تیرانداز از دست رفته است آموزش او را ندارد او سلاح و نمی توانید انجام دهید خشک آموزش. او ناراحت است و زمان در گذر است و او نشسته در خانه بیکار می گوید:” بمبئی ورزشی روانشناس Amruta Karkhanis.

این مبارزه هیچ کس می تواند استطاعت به رها کردن.

“این یک مرحله تست–توصیه ما بود و نه به مبارزه با آن, اما channelise (اضطراب) در این زمان. بسیاری از در حال یادگیری به طبخ; این کمک خواهد کرد زمانی که آنها سفر خارج از کشور برای رقابت” Divya Jain, سر, روانی, خدمات, کارت قرمز, بهداشت و درمان, که با این نسخهها کار با ورزشکاران متصل به GoSports بنیاد می گوید.

“ورزشکاران دقیق برنامه ریزان و مستند است و یک رمان, وضعیت,” او اضافه می کند. را مجددا و تسکین اعصاب او انجام وبینار برای 25 GoSports ورزشکاران در مارس 26. این گروه شامل کسانی که هنوز به واجد شرایط برای توکیو است.

“در میان توصیه شد برای دریافت خلاق در آموزش—شکستن برنامه داده شده محدودیت فضا در خانه, آموزش در چرخ دنده های مناسب… اگر آنها به طور معمول در زمان خاموش در جمعه آن را ادامه دهد.”

Mugdha Bavare می گوید: “من به ورزشکاران است که به ارائه و اجرای خوب یک معمولا نیاز به چهار جنبه—آموزش مهارت های روانی, آموزش, آموزش تناسب اندام و رژیم غذایی. وجود دارد فقط یکی است که تعطیل (آموزش مهارت). سه نفر دیگر تحت کنترل خود را که می تواند کمک به کاهش عملکرد کامپیوتر است. این چرخش مثبت در این.

“جایی ورزشکاران در حال از دست دادن است که کنترل خود از آنها استفاده می شود به این دلیل که آنها می خواهند کنترل از هر وضعیت.”

او معتقد است که جوانب مثبت چاشنی کرایه خواهد شد بهتر است به عنوان آنها می توانند با مراجعه به موارد گذشته زمانی که آنها تا به حال پنجه موقعیت های دشوار در عرصه بازی.

Gayatri Vartak سابق بین المللی بدمینتون بازیکن و ورزشی روانشناس در Samiksha ورزشی خصوصی با مسئولیت محدود پونا خواستار ورزشکاران به بیمار. “آنها نیاز به رفتن آسان در خود و اهداف خود را به دلیل آنها نمی دانند زمانی که همه چیز به حالت عادی بازگشت.

“آنها استفاده می شود به روال نوع (ماندن) در یکنواخت آهنگ. زمانی که زندگی آسان تر می شود همانطور که در مستند آنها نمی دانند که چه باید بکنید…”

او نشان می دهد تکنیک های تنفس. “آنها می توانند تنفس اولیه (و) نیز آرام سازی پیشرونده عضلانی (ساخت یک گروه عضلانی عصبی در حالی که استنشاق و آرامش بخش در هنگام بازدم).

“من یک جلسه آنلاین در روانشناسی ورزشی با کمانداران مرتب ورزشی اقتدار و هند و… برای بسیاری از آنها آن را بسیار در مورد این مستند به عنوان آن را در مورد دانستن اینکه چه چیزی برای انجام با زمان خود باشد. اگر به آنها گفته شود و یا کمک در مورد ساختار خود را به روال بسیاری از آنها را در سهولت.”

(ورودی توسط رابین سینگ Navneet سینگ Rutvick مهتا Ajai Masand)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>