اعداد آن می گویند. اطلاعات داده شده در بانک مرکزی هند مطالعه از بودجه دولت قرار می دهد مجموع رسید از تمام متحده با مجامع (از جمله جامو و کشمیر) در 2019-20 در Rs 39.2 لاخ کرور.

سند منتشر شده در سپتامبر سال گذشته است. Rs 31 لاخ کرور از این مقدار بود و انتظار از درآمد رسید و Rs 8.25 لاخ کرور در پایتخت رسید.

این همه بودجه برآورد (BEs). از Rs 31 لاخ کرور درآمد رسید, Rs 8.5 لاخ کرور تقریبا 22 درصد از کل رسید آمده بود از انتقال مالیات از مرکز.

این رقم بسیار نزدیک به تومان 8.45 لاخ کرور وعده داده شده بود تحت ارقام خالص درآمد حاصل از اتحادیه مالیات و عوارض به دولت در 2019-20 موقت بودجه از مرکز که ارائه شد در فوریه سال گذشته است.

در زمان دولت ارائه نهایی آن بودجه در ماه جولای سال 2019 این مقدار بود و کاهش به تومان 8.1 لاخ کرور.

در این سال بودجه تجدید نظر برآورد (RE) رقم برای 2019-20 تحت این سر Rs 6.6 لاخ کرور تنها 77 درصد از وعده های ساخته شده در این دوره بودجه است.

در اینجا تکه: این دو رو به پایین تنظیمات در یک دوره از یک سال حاکی مالی ضربه تومان 2 لاخ کرور به بودجه دولت است. قرار داده در این زمینه از این مقدار بیش از سه برابر هزینه های مهاتما گاندی ملی روستایی تضمین اشتغال طرح.

چه توضیح می دهد که این کار ؟ این مرکز قانون اساسی موظف به انتقال یک ثابت به اشتراک گذاری از بخش پذیر استخر از آن مالیات به دولت. این بخش پذیر استخر شامل نمی شود درآمد از فرایند و اضافه (بیشتر در مورد این بعد).

چهاردهم مالی کمیسیون تنظیم کرده بود این رقم در 42%. این پایین خواهد آمد به 41 درصد تحت پانزدهم کمیسیون امور مالی دوره که از 2020-21. پس اگر مرکز بالاتر از واقعیت آن درآمدهای خود را در حالی که بودجه آن را نیز به دست بالا گرفتن نقل و انتقالات به متحده است.

تا مطمئن شوید که همه از این رو تجدید نظر در مرکز انتقال به کشورهای در 2019-20 است که به دلیل کمبود درآمد در سال مالی جاری. بیش از یک چهارم کاهش در حساب مرکز از دست رفته آن اهداف درآمد در 2018-19.

دریافت سند بودجه از 2020-21 بودجه لیست کسر ~5,8843.4 کرور زیر سر “تفاوت 2018-19 (واقعی-RE) قابل تنظیم در پاسخ 2019-20”.

در حالی که این مرکز گرفته شده دو سال به درک آن کمبود درآمد برای 2018-19 این یک ضربه بزرگ برای دولت که باید مشروط و صرف این پول در حال حاضر.

نتیجه خالص این محاسبات غلط است بی سابقه و گذشته نگر آمار مالی دولت.

در 2019-20 وجود دارد بیش از 20 درصد کمبود در آنچه دولت وعده داده شده بود از نظر مالیاتی تفویض اختیارات از مرکز در آمار و ارقام و چه آنها رو در RE آمار و ارقام.

این بزرگترین کمبود پس 2002-03 اولین دوره که برای آن RBI می تواند دوباره و ارقام واقعی برای چنین نقل و انتقالات.

 

درآمد آمار متحده به دلیل مرکز تخمین بیش از درآمد خود را به نظر می رسد بدتر زمانی که دیده می شود همراه با این مرکز را تلاش برای فشار به بخش پذیر استخر مرکزی مالیات خود را.

تحقیقات توسط ICICI اوراق بهادار PD نشان می دهد که سهم cess و اضافه ناخالص درآمدهای مالیاتی از مرکز افزایش یافته است به طور قابل توجهی در چند سال گذشته است.

 

این به این معنی است که حتی اگر مالیات بودند به رشد در همان نرخ بخش پذیر استخر در دسترس برای ایالات متحده خواهد بود در حال رشد در نرخ آهسته تر.

این واقعیت است که این تحولات همزمان با رول کالا و خدمات مالیات (GST) است که منجر به متحده تسلیم شدن بخش بزرگی از خود مالی استقلال به GST شورای مطمئن است که از درد حتی بدتر است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im