در خدمت راه آهن افسران به انتخاب به انتخاب کردن از متحد کادر

Category: هندوستان تایمز هند | No comments

راه آهن هیئت مدیره تصمیم گرفته است برای ارائه خدمت افسران انتخاب برای انتخاب کردن به یک واحد جدید کادر پس از ساماندهی عمده طرح باعث گسترده خبري در میان بسیاری از راه آهن هند’ افسران که ابتکار عمل به عنوان ناعادلانه پس از آن خواهد ادغام هشت خدمات متمایز-این در حال حاضر تقسیم بر اساس دامنه تخصص — به سرویس مرکزی (راه آهن هند خدمات مدیریت).

راه آهن هند حدود 8,400 گروه خدمات خدمت افسران. در ژانویه عمران, خدمات افسران از 13 راه آهن مناطق فرستاده شده نوشته شده یاداشت به راه آهن رئیس هیئت مدیره و دفتر نخست وزیر اسرائیل ادعا این تصمیم را “یک جانبه” خواهد شد و تاثیر منفی ایمنی قطار عملیات در حالی که همچنین تحت تاثیر قرار مشاغل 2500 خدمات ملکی افسران.

در یک یادداشت تهیه شده توسط هیئت مدیره راه آهن , the apex بدن است گفت: تصمیم نهایی در این زمینه گرفته خواهد شد پس از مشورت با تمام افسران و اگر نیاز بود با ارائه گزینه به طور پیش فرض موجود ماموران در ادامه موجود خود تا خدمات آنها به دست آوردن اعتماد به نفس به طور داوطلبانه انتخاب واحد و یکپارچه است.”

اتحادیه کابینه در ماه دسامبر 2019 تایید بازسازی توسط پیرایش راه آهن هیئت مدیره قدرت به نیمی (از 8 به 4) و وحدت آن هشت راه آهن خدمات به خدمات مرکزی در تلاش برای اصلاحات در 150 سال راه آهن هیئت مدیره راه آهن هند است.

“از نظر قانونی ما نمی توانیم پایان تصدی هر افسر و آینده از هر یک از خدمات است که او بخشی از. ما امیدواریم که تمام روش ها طبقه بندی شده اند به زودی و با هر کس که می خواهد به انتخاب کردن را انجام خواهد داد تا به طور داوطلبانه. به عنوان مثال اگر 10 درصد افسران می گویند ما نمی خواهد آمد به سرویس های جدید و ما ترجیح می دهند به ماندن در خدمات ما, پس از آن ما را به نگه داشتن آنها را به عنوان ما هیچ گزینه ای; تا آنها را بازنشسته نکنید ما نمی توانیم آنها حرکت می کند. ما باید با توجه به یک سال برای نهایی کردن این فرایند” راه آهن رئیس هیئت مدیره VK Yadav گفت.

Yadav گفت: اکثریت کادر متعلق به خدمات مهندسی در حمایت از حرکت در حالی که کسانی که در خدمات ملکی ابراز رزرو خود را.

وجود هشت خدمات است که با هم ادغام شدند به یک سرویس; راه آهن هند ترافیک سرویس(IRTS), راه آهن هند حساب خدمات(جامعه جراحان ایران), هندی, راه آهن Personel خدمات(IRPS), هندی, راه آهن خدمات مهندسین(IRSE), راه آهن هند فروشگاه های خدمات(IRSS), هندی, راه آهن خدمات مهندسان برق(IRSEE), هندی, راه آهن خدمات سیگنال مهندسین(IRSSE) و راه آهن هند از خدمات مهندس مکانیک(IRSME). از این راه آهن هند ترافیک سرویس (IRTS) راه آهن هند حساب خدمات (جامعه جراحان ایران) و راه آهن هند پرسنل خدمات (IRPS) هستند و خدمات ملکی.

اتحادیه کابینه تصمیم به ایجاد یک هیئت مدیره راه آهن با یک مدیر ارشد اجرایی (CEO) به همراه چهار نفر از اعضای مسئول زیرساخت های عملیات و کسب و کار توسعه نورد سهام و امور مالی به ترتيب نیز نهایی شده توسط مارس Yadav گفت.

کارکنان راه آهن را مطرح کرده و مسائل بیش از این اتحاد از خدمات وی از سوی مامورین ادغام فنی و غیر فنی خدمات ناعادلانه است و اضافه کرد که دامنه تخصص ناب به کار در راه آهن.

“دولت نیز آگاه است که یک بخش از افسران به خصوص کسانی که متعلق به خدمات مدنی ساخته اند تضمینی در برابر خدمات پیشنهاد اصلاحات. بارها و بارها نگرانی های خود را خطاب شده اند و ترس خود را assuaged توسط رئیس هیئت مدیره راه آهن” به هیئت مدیره راه آهن توجه داشته باشید اضافه شده است.

در یک نوشته شده پاسخ به یک مجلس سوال در فوریه 7, اتحادیه راه آهن وزیر Piyush Goyal گفت: اکثریت افسران حمایت از تشکیل راه آهن هند مدیریت خدمات (IRMS). “با این حال افسران هندی, راه آهن و ترافیک, خدمات راه آهن هند پرسنل خدمات و راه آهن هند حساب خدمات ما ارسال پیشنهادات خود را خواهد بود که در نگه داشته در حالی که نهایی روش از IRMS,” او گفت:.

روش از اتحاد از خدمات خواهد بود و کار می کرد توسط وزارت راه آهن در مشاوره با DoPT با تصویب یک جایگزین ساز می شود منصوب شده توسط دولت در یک سال است.

این مرکز نیز با تشکیل یک کمیته دبیران به ریاست وزیر کابینه برای اجرای ورزش از تجدید ساختار هیئت مدیره; این کمیته شامل رئیس راه آهن هیئت مدیره Dopt وزیر و دبیر بخش از هزینه ها. این کمیته کمک به این گروه از وزرا تشکیل شده توسط دولت به صورت رسمی بازسازی راه آهن هیئت مدیره. این GOM تشکیل خواهد شد پس از توصیه های کمیته Yadav گفت.

“دولت نیز به طور کامل آگاه است که آخرین کار یعنی ادغام موجود هشت خدمات همراه با ادغام حمایت از گروه B به گروه یک است که توسط طبیعت آن بسیار دشوار به چالش بکشد. است که چرا دولت گرفته نمی شود هر گونه تصمیم گیری نشده است اما به واریز تصمیم گیری در این موضوع به یک قوم,” توجه داشته باشید گفت.

حرکت از ادغام تمام خدمات از راه آهن هند نیز انتقاد توسط اعضای اپوزیسیون. در نامه ای به نخست وزیر نارندرا مودی در ماه ژانویه Rashtriya Janata Dal (RJD) MP و عضو کمیته دائمی از راه آهن Manoj Kumar Jha گفت که تصمیم به ادغام هشت راه آهن و خدمات است که در برابر اصول عدالت طبیعی و می تواند بر ایمنی.

“راه آهن هند ترافیک سرویس (IRTS) راه آهن هند حساب خدمات (جامعه جراحان ایران) و راه آهن هند پرسنل خدمات (IRPS) نگه ندارد هر گونه دارایی های فیزیکی هستند و موجب بودن خدمات ملکی خنثی و بی طرف. ادغام این خدمات با کادر برگزاری دارایی های فیزیکی را تضعیف کنترل و توازن از این ماموت سازمان,” او نوشت.

پیشنهاد اصلاحات با هدف پایان دادن به تقسیم ماموت سازمان به بخش های مختلف. راه آهن هند استخدام نزدیک به 1.3 میلیون نفر و آن قطار حمل 2.3 میلیون مسافر در هر روز است. دولت گفت: حرکت بود که با هدف پایان دادن به میراث مشخص شده توسط ناکارآمدی در کار اختلافات کنترل دارایی ها و منابع و تاخیر در تصمیم گیری است.

“آنها باید به روشنی در مورد جزئیات بیشتر در مورد چگونه سیستم کار خواهد کرد با دو کادر; متحد کادر موجود در کادر به عنوان این خواهد بیشتر چیزهای پیچیده است. یک کاغذ سفید باید منتشر شده توسط راه آهن در چگونه آنها را در ساخت روش کار” گفت: سابق راه آهن رئیس هیئت مدیره S S Khurana.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>