‘زنان باردار دیگران منتظر در جاده اسفالته دارای سنگفرش’: Vande بهارات پرواز مسافری

Category: هندوستان تایمز هند | No comments

تعدادی از مسافران که وارد لکنو فرودگاه توسط یک Vande بهارات پرواز از شارجه در مارس 9 مورد شکایت کرده اند ناخالص سوء مدیریت باعث عذاب به خصوص برای شهروندان ارشد و زنان باردار است.

در حالی که یک کاوشگر سفارش داده شده توسط مقامات به این اتهامات که مسافران ساخته شده بودند به ایستادن در جاده اسفالته دارای سنگفرش ساعت این 182 مسافران نگه داشته شده است در قرنطینه در هتل های مختلف در شهر است.

مدیر لکنو فرودگاه AK شارما گفت که او تا به حال راه اندازی یک پرس و جو پس از این موضوع آورده بود به او توجه کنید.

“این وظیفه شرکت های هواپیمایی به مسافران به لابی از جایی که آنها می تواند رفته اند به مربوطه قرنطینه مراکز. هدف از راه اندازی یک تحقیق است برای دیدن چرا مسافران رنج می برد و تا به حال به صبر برای ساعت ها در جاده اسفالته دارای سنگفرش,” او گفت:.

سرهنگ (بازنشسته) Sharad Awasthi, 66 که سوار پرواز با همسر خود Shikha, 62, از شارجه پس از مجبور تمدید اقامت با توجه به این مستند گفت: “هر دوی ما بوده تفریحی خلیج فارس پس از ژانویه 15, اما برنامه های ما رفت و بلا استفاده به دلیل اختلالات ناشی از Covid-19 بیماری همه گیر. اما ما قادر به بازگشت به لکنو در مارس 9, اما نا امید شدند به دیدن فقیر آماده سازی است که باعث مشکلات برای مسافران است.”

“پرواز فرود در لکنو فرودگاه حدود 9 ساعت اما به جای در نظر گرفتن آنها به لابی و ارائه آنها را صندلی و یا آب مسافران ساخته شده بودند به ایستادن در جاده اسفالته دارای سنگفرش خود را برای بیش از دو ساعت است. آسفالته بود و پر از پشه و ایستاده وجود دارد برای یک مدت زمان طولانی پس از چهار ساعت پرواز طولانی بود و شکنجه” Awasthi گفت: “هیچ مقامات ارشد به گوش دادن به مشکلات خود میدانند. آنها حتی نمی تواند با استفاده از مستراح.”

با توجه به مسافران وجود دارد که هشت نفر از زنان باردار که فقط می تواند ایستادن برای مدت طولانی و تا به حال به نشستن بر روی زمین است. آنها می خواستند به استفاده از مستراح اما محروم بودند اجازه به ترک آسفالته توسط نیروهای امنیتی منینگ این منطقه است. نیروهای امنیتی گفتند نگه داشته گفت: تمام مسافران اجازه داده می شود به پس از رفتن آنها لازم دستورالعمل.

“مسافران شد به نام سه ساعت قبل در فرودگاه شارجه و آنها را صرف خوب چهار ساعت داخل پرواز. بسیاری بودند که جان خود را برای رسیدن به مرکز قرنطینه در اولین” گفت: یکی از مسافران در قرنطینه.

دگروال Awasthi گفت: “وضعیت دشوار بود برای زنان باردار و سالمندان برخی از آنها نشان داد نشانه هایی از بیماری است. ما زن و شوهر بودند در حال حاضر تحت پریشانی که ما هر دو سن-بیماری های مرتبط با. ما زد و از ما سهام از داروها در حدود یک و نیم ماه به عقب. بنابراین ما به خوبی احساس نمی شود و می خواستم به نشستن در جایی است. ما نیاز به یک لیوان آب و مقداری تنقلات اما هیچ مقام رسمی از AAI و یا دولت منطقه بود در حال حاضر به گوش دادن به مشکلات ما است. من خیلی شگفت زده برای دیدن یک عکس از منطقه دادرس garlanding یک مسافر منتشر شده در روزانه, در حالی که ما نگه داشته و در جستجوی هر گونه رسمی در فرودگاه.”

مسافران گفته بود که هیچ یک به راهنمای آنها.

“وجود دارد تنها پلیس و شبه نظامی پرسنل به ما خوش آمد می گوید. آن 12 am زمانی که ما شروع به جستجو برای اتوبوس برای هتل ما گفت:” Col Awasthi.

یک زن باردار ساکن کنپور که از شارجه و انتخاب کرده Radison هتل برای اقامت رد شد اتاق توسط کارکنان هتل از آنجا که آنها آماده بودند برای باز کردن هتل خود را فقط برای یک نفر.

بعد پلیس به او کمک کرد تا با یکی دیگر از هتل شهر. اما در طول این همه, هیچ مقامات دولت های منطقه دیده می شدند Col Awasthi به نقل از این زن عنوان کرد و گفت.

مدیر لکنو فرودگاه شارما گفت: “ما تا به حال اجتماعی را حفظ فاصله با توجه به پروتکل ها و دستورالعمل. این بود اولین تجربه ما و شاید برخی از اشتباهات ساخته شده بودند. ما قطعا بهبود بخشد. آن را نه تنها AAI اما بسیاری از بخش های دیگر مانند CISF دولت های منطقه که دخیل در این فرآیند است. اما شرکت های هواپیمایی ملزم به ایجاد ترتیبات برای افرادی که سن و زنان در حال پرواز است.

زمانی که سوال قرار گرفت به لکنو بخشی کمیسر Mukesh Meshram او گفت: “ما آگاه هستند از هر گونه حادثه پس از پرواز فرود در لکنو در مارس 9. اگر چنین شکایت های ساخته شده توسط هر مسافر ما قطعا پروب این موضوع است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>