آنلاین کلاس های مربیگری: هند بالا, ورزشکاران, ورود به سیستم در صفحه اصلی

Category: هندوستان تایمز اسپرت | No comments

“چه شما فکر می کنید بدن شما مانند یک مرسدس بنز یا فراری ؟” می پرسد Ryan فرناندو, یک متخصص تغذیه که با این نسخهها کار با برخی از هند ورزشکاران به عنوان او شروع می شود یک کارگاه بر خلاف او قبل از انجام داده است.

به جای نشستن با ورزشکاران خود را به شکل خاص خود و نیازهای تغذیه ای, فرناندو است که پرداختن به آنها از طریق Facebook. “به عنوان یک ورزشکار اگر فکر می کنید بدن خود را بالا پایان رویای خودرو و سپس شما نیاز به قرار دادن صحیح سوخت داخل آن را اجرا کنید,” او می گوید و می رود به توضیح در جزئیات چگونه به افزایش سطح ایمنی و چگونه به حفظ قدرت عضلانی در خانه در طول مستند دوره است.

مشاوره شامل خوردن “چغندر نخود سبز و برگ موشک به دلیل کمک به آنها در آن است که به معنی گسترش عروق خونی. زمانی که این خط لوله وسیعتر شما می توانید بیشتر خون به عضلات بیشتر O2, آب, ویتامین ها و… شما می توانید از بیشتر اسید لاکتیک.”

برای فرناندو بزرگترین نگرانی این است که چگونه برای جلوگیری از ورزشکاران از قرار دادن بر روی وزن; کار کردن در خانه به سادگی نمی تواند مطابقت rigors از یک اردوگاه آموزشی اما بدن استفاده می شود به یک مقدار مشخصی از کالری و اشتیاق آن است.

“آیا یک روزه در مستند. دریافت یک فنجان قهوه و یک تمرین شدید,” او می گوید. “جست و خیز صبحانه و ناهار.” مواد غذایی برای سوزاندن چربی است ؟ دارچین و لیمو moringa سیاه قهوه.

فرناندو که کار کرده با امثال المپیک دو بار مدال سوشیل کومار است که در میان چندین متخصص—برترین مربیان فیزیوتراپ و روانی مطبوع کارشناسان که در حال پخش زنده جلسات برای این ورزش قدرت از هند (SAI) برای کمک به ورزشکاران برای مدیریت این چالش بی سابقه از خود را حفظ سطوح تناسب اندام در خانه با بالا پایان آموزش امکانات در اختیار خود را.

سیستم عامل رسانه های اجتماعی و واتساپ بودند چیزهایی که مربیان را تشویق و ترغیب خود کارآموزان به دور ماندن از, مبادا آنها اتلاف وقت با ارزش خود را و از دست دادن تمرکز. در حال حاضر اتصال آنلاین است تنها راه برای کمک به ورزشکاران نخبه خود را حفظ مطبوع.

هند برترین بوکسورهای خود را آنلاین Pathsala’. سانتیاگو Nieva بالا عملکرد مدیر برای تیم مردان و Raffaele Bergamasco زنان تیم سر مربی آماده کرده ایم یک برنامه ریزی دقیق برای نه بوکسورهای که واجد شرایط برای بازی های المپیک و همچنین برای کسانی که امید به آن را به آینده محاکمه برای دسته بندی که در آن هند است و در عین حال به مهر یک اسکله. بوکسورهای را به فیلم خود را در جلسات آموزشی و ارسال آنها را در یک گروه واتساپ. کادر مربیگری خواهد شد و سپس تجزیه و تحلیل و ارائه ورودی خود و یا انطباق جلسات.

شبیه کلاس های در حال انجام برای نزدیک به 300 کاربر و جوانان بوکسورهای نیز هست.

“من با استفاده از پله ها به صورت های مختلف قدرت استقامتی, تمرینات سمت جهش تک پا می پرد می گوید:” 2019 بوکس قهرمانی به مدال نقره Kavinder Bisht. “همچنین مقدار زیادی از وزن بدن تمرینات و سایه بوکس. نکته مهم این است که من به طور مداوم در تماس با مربیان و تلاش و حفظ روال.”

فیزیوتراپیست Nikhil Latey که مشغول به کار با Mary Kom هنگامی که او برنده برنز خود را در المپیک 2012, برای تلفن های موبایل احتیاط برای ورزشکاران در جلسه آنلاین, ‘آموزش در زمان coronavirus’.

“با فرض این که مستند تمدید به مدت دو ماه به شما خواهد شد در 40-45 درصد از حداکثر ظرفیت (در بازگشت به آموزش کامل) و شما دو ماه برای رسیدن به تناسب اندام بازی. اگر شما فشار خود را که در آن زمان پس از آن وجود خواهد داشت و خطر آسیب. وجود رقابت اصلی برنامه برای چند ماه آینده پس شما هم انجام نمی شود ترس و عجله” Latey می گوید.

Latey می دهد راهنمایی در مورد چگونه به انجام بدن و قدرت آموزش و تناسب اندام و تمرینات انعطاف پذیری در خانه با استفاده از گروههای مقاومت به یک قطعه از تجهیزات او انتظار ورزشکاران به در خانه.

“اطمینان حاصل شود که شما در حفظ نظم و انضباط و انجام صبح و عصر جلسات برای حداقل یک و نیم ساعت در هر. به یاد داشته باشید این است که آموزش فصل و تعطیلات,” او می گوید.

دیوید جان هاکی هند با کارایی بالا مدیر مجموعه جالب واگذاری برای ورزشکاران خود را از طریق Facebook.

“هفت ویژگی های تناسب اندام—قلبی عروقی استقامت و سرعت و چابکی قدرت عضلانی, عضله, قدرت, استقامت عضلانی و انعطاف پذیری. شما باید برای تعیین و رتبه بندی که ویژگی مهم برای ورزش و فعالیت,” او می گوید.

“در برخی از ورزش تنها برخی از این ویژگی ها مورد نیاز هستند در حالی که در ورزش دیگر شما نیاز به کامل تر برد. اگر شما یک قهرمان دو سرعت و سرعت و قدرت و انعطاف پذیری مهم هستند در حالی که چابکی و CV استقامت است و تقریبا به عنوان مهم است,” او می گوید.

جان می گوید: بسیاری از ورزشکاران بدون نظارت در نهایت به هدر رفتن وقت خود را در تمرینات است که آیا اضافه کردن به خود را ورزش-تناسب اندام خاص.

آنها باید با صرف وقت بر روی ویژگی های فیزیکی است که در واقع می تواند تفاوت را در خود ورزش است. این مهمترین نکته است.”

Dr Kartik دوشی رئیس Abhinav Bindra هدف قرار دادن عملکرد مرکز در Bhubaneswar می گوید: فن آوری شده است کمک بسیار زیاد در طول مستند.

“شما نیاز به یک برنامه و ورزشکاران که جدی دنبال خواهد شد,” او می گوید. “ما همچنین در حال برنامه ریزی برای شروع تله مشاوره با تمام ABTP مراکز.”

در حالی که مربیان باید تلاشهای خود را با استفاده از پلت فرم های دیجیتال ورزشکاران در حال پیدا کردن راه های مبتکرانه برای اجرای آنها. از پشت بام ها به بالکن به رواقها آنها با استفاده از فضای محدود به اثر بزرگ و از مدفوع به سطل زباله سطل آنها تعریف می کردند وقتی که می آید به تجهیزات.

Amit Panghal اولین هندی نر بوکسور را به نفع خود یک نقره در سال 2019 قهرمانی جهان ندارد یک نردبان طناب را از رفت و آمد دریل بنابراین او نقاشی شده یک در گاراژ خود را.

“نوآوری کلید از آنجا که هیچ دسترسی به بدنسازی و وزنه می گوید:” گلف باز Chiragh کومار برنده در تور آسیایی و بازی های آسیایی به مدال نقره.

“من محل مدفوع در جلوی خانه و انجام سه مجموعه از 10-15 جهش به قدرت” او می گوید. “سطل زباله در نزدیکی بلند است و من اغلب پرش به بیش از آن را به عنوان به خوبی. از جلوی خانه اجازه می دهد تا اتاق من 20 حیاط سرعت شاتل, اجرا, پریدن, جک و بر روی نقطه ای در دویدن. به صورت چمباتمه و lunges من بلند دختر من Aynaz بر روی شانه های من.”

Chirag سپس ارسال این فیلم ها در توییتر و یا Instagram و چالش های خود را باز دوستان آنها را بکشد. “این هم یک راه برای شکستن خستگی.”

(ورودی از Avishek روی رابین بوز Sandip Sikdar)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>