‘هیچ کشوری به اندازه کافی حفاظت از سلامت کودکان و آینده’

Category: هندوستان تایمز هند | No comments

درنده بازاریابی از تنقلات و نوشیدنی های شیرین و الکل و دخانیات طعمه بر فرزندان و باید تنظیم شود گفت: در آینده برای کودکان جهان گزارش کمیسیون از 40 جهانی کودک و نوجوان کارشناسان بهداشت و درمان سازمان بهداشت جهانی (WHO), UNICEF و لانست.

هیچ کشور به اندازه کافی حفاظت از سلامت کودکان, محیط زیست خود را و آینده خود را. در میان 180 کشور مورد بررسی و هند در رتبه 131 عمدتا به دلیل نرخ بالای مرگ و میر نوزادان و کودک فقیر سلامت. این رتبه بندی بر اساس توانایی کودک برای زنده ماندن و رشد و شامل اجرای برنامه های بهداشت و آموزش و تغذیه; پایداری با یک پروکسی برای انتشار گازهای گلخانه ای و حقوق صاحبان سهام یا درآمد شکاف در میان دیگران.

“شواهد نشان می دهد که کودکان در برخی از کشورها نگاه کنید به عنوان بسیاری از 30,000 تبلیغات در تلویزیون به تنهایی در یک سال در حالی که جوانان در معرض vaping (e-سیگار) تبلیغات افزایش بیش از 250 ٪ در ایالات متحده آمریکا بیش از دو سال به بیش از 24 میلیون جوان مردم” گزارش می خواند.

آنتونی کاستلو یکی از کمیسیون نویسندگان می گوید که صنعت خود تنظیم کرده بود شکست خورده است. “مطالعات در استرالیا و کانادا و مکزیک نیوزیلند و ایالات متحده آمریکا — در میان بسیاری از دیگران — نشان داده اند که خود تنظیم کرده است و نه مانع تجاری توانایی برای تبلیغ به کودکان است. برای مثال با وجود صنعت ثبت نام برای خود تنظیم در استرالیا, کودکان و نوجوانان بینندگان هنوز هم در معرض 51 میلیون الکل تبلیغات در طول فقط یک سال از تلویزیون پخش فوتبال, کریکت و راگبی. و واقعیت می تواند بسیار بدتر: ما چند آمار و ارقام در مورد بزرگ گسترش تبلیغات رسانه های اجتماعی و الگوریتم ها با هدف فرزندان ما” گفت: Costello, در بیانیه ای.

دکتر راجش ساغر استاد روانپزشکی تمام هند موسسه علوم پزشکی دهلی نو گفت: “این کار نقش مهمی در جذاب کودکان راه تبلیغ طراحی شده است. همه آگهی به منظور هدف قرار دادن کودکان با استفاده از جذاب غرفه های, شخصیت های کارتونی, رنگ های روشن که جلب جوان و تاثیرپذیر ذهن. این کاملا مضر برای کودکان است.”

کودکان را در معرض تجاری بازاریابی از تنقلات و نوشیدنی های شیرین همراه است با خوردن مواد غذایی ناسالم که منجر به آنها اضافه وزن و چاق. بر اساس این گزارش تعداد کودکان چاق و نوجوانان افزایش یافته و از 11 میلیون نفر در سال 1975 به 124 میلیون دلار در سال 2016 11 برابر افزایش می دهد. این گزارش می گوید بیش از حد تولید دی اکسید کربن به طور نامتناسبی از کشورهای ثروتمند — تهدید آینده تمام کودکان است. اگر گرمایش جهانی بیش از 4°C تا سال 2100 در خط با پیش بینی های فعلی این امر منجر به ویرانگر پیامدهای بهداشتی برای کودکان با توجه به افزایش سطح اقیانوس, موج گرما در, گسترش بیماری هایی مانند مالاریا و تب دانگ و سوء تغذیه.

هند انجام شده است و در اکثر معیارهای زیست محیطی و در راه به ضرب و شتم خود را تا سال 2030 تولید گازهای گلخانه ای اهداف در مسیر آمده در 32% تحت هدف تولید 1.84 CO2 تن سرانه — در مقابل بالاترین جهانی قطره چکان تولید بیش از 20 تن سرانه ،

“یکی از نگرانی های کلیدی برای من به عنوان یک نویسنده از این کمیسیون این است که ما نیاز به نگاهی به مسئله تغییر آب و هوا از کودکان نقطه نظر. چگونه تخریب محیط زیست مانند آلودگی هوا آب نجس و غیره تأثیر است زندگی کودکان. آن را به خطر انداختن زندگی همه کودکان در سراسر جهان گفت:” سونیتا Narain مدیر کل دهلی نو-فکر مستقر در مرکز علوم و محیط زیست است.

“این خوب است به اهداف توسعه پایدار (SDGs) اما تا کنون این فقط اعداد; ما نیاز به SDGs صورت انسان و چهره یک کودک صرف نظر از اینکه کودک سفید است یا سیاه یا غنی یا فقیر. هدف از رتبه بندی کشورها بر پایه سرانه تولید گازهای گلخانه ای CO2 است که برای ساختن اصول عدالت” او اضافه شده است.

کودک بقا شاخص نشان می دهد که کودکان در نروژ, جمهوری کره و هلند دارای بهترین شانس بقا و رفاه در حالی که کودکان در جمهوری آفریقای مرکزی چاد و سومالی, نیجر و مالی صورت بدترین شانس. هند (131st) پاکستان (140) و بنگلادش (143rd) سقوط در پایین از 50 کشور در سراسر جهان زمانی که می آید به مدیریت سلامت کودکان در سال های اولیه.

هنگامی که نویسنده در نظر سرانه تولید گازهای گلخانه ای CO2 بالا به کشورهای دنباله در پشت: نروژ رتبه 156, جمهوری کره 166 و هلند 160. هر یک از سه ساطع 210 درصد بیشتر CO2 سرانه از سال 2030 هدف است. آمریکا و استرالیا و عربستان سعودی در میان 10 بدترین قطره چکان.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>