هند آنلاک مسافرت هوایی در 383 مسیرهای با قوانین جدید

Category: هندوستان تایمز هند | No comments

دهلی نو:

هند را بازگشایی مسافرت هوایی در 383 راه در سراسر کشور پس از دو ماه فاصله دولت روز پنجشنبه اعلام کرد اما اجازه یک سوم از عملیات آغاز مارس 25 و مجموعه ای از محدودیت در فارس است که شرکت های هواپیمایی می تواند شارژ در فاز اولیه از این مهم باز کردن سریع سفر از راه دور.

هواپیمایی وزیر Hardeep پوری گفت: دولت شناسایی هفت باند بر اساس مدت زمان پرواز در حالی که اعلام مجموعه ای از هنجارها و برای شرکت های هواپیمایی و راهنمای مسافران است که رئوس مطالب چگونه مسافرت هوایی تنظیم شده است برای تغییر در هند پس از بیماری کروناویروس (Covid-19) شیوع.

کرایه — سازگار برای هر گروه — پوش خواهد شد تا حداقل 24 آگوست.

“[به دلیل مستند] ما شده اند قادر به فرار از وضعیت کشورهای دیگر را در بر داشت خود را در. [اما] به همان اندازه مهم است که در برخی از مراحل شما باید به باز کردن. دو ماه زمان بسیار طولانی…شما باید به تعادل بین زندگی و امرار معاش; از آن زمان به در حال حاضر باز” پوری گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در دهلی نو یک روز پس از اعلام از سرگیری پروازهای داخلی.

با توجه به داده های اداره کل حمل و نقل هوایی عمران (DGCA) پرواز در مرحله اول عمل خواهد شد در تمام مسیرهای از مجموع 35 منشاء شهرستانها و فرود در 39 فرودگاه مقصد.

“دولت مرکزی بدینوسیله هدایت که داخلی, عمران, عملیات پرواز مجاز از 25 ماه مه سال 2020 به میزان محدود… برای عملیات از مترو به شهرهای مترو یک سوم ظرفیت تایید شده تابستان برنامه…,” عمران حمل و نقل هوایی کشور گفت: در یک سفارش در روز پنج شنبه.

مترو شهرستانها مشخص شد که دهلی نو و بمبئی و بنگلور چنای حیدرآباد و کلکته. این قانون قابل اجرا خواهد بود برای مترو به غیر از مترو عملیات به عنوان به خوبی.

اگر چندین دستورالعمل برای اجتماعی فاصله در فرودگاه و در سوار و تخلیه نقاط وسط صندلی را نگه داشته نمی شود خالی در هواپیما.

Lancelot پینتو, متخصص اپیدمیولوژی در بمبئی Laney بیمارستان گفت: اجتماعی فاصله باید یک اولویت است. “حتی اگر دولت است گفت: آنها را اسکن هر یک از مسافران بسیاری از مسافران را نشان می دهد هیچ نشانه به عنوان تقریبا 80% مردم (Covid-19 نفر) بدون علامت هستند.”

پوری با این حال گفت که ممکن است برای نگه داشتن وسط صندلی خالی. “این یک گزینه نیست که به دنبال هر کشور دیگری نیز هست. ما را حفظ خواهد کرد انگشتان ما عبور کردند,” او گفت:.

هفت باند شناسایی شده توسط دولت هستند: پرواز با مدت زمان کمتر از 40 دقیقه (بخش یک) کسانی که با سفر در زمان از 40-60 دقیقه (بخش B) 60-90 دقیقه (بخش C) 90-120 دقیقه (بخش D) 120-150 دقیقه (بخش E) 150-180 دقیقه (بخش F) و 180-210 دقیقه (بخش G).

دهلی-بمبئی مسافرت هوایی طول می کشد حدود دو ساعت و قرار دادن آن در رده بخش D.

“در اوایل هوایی قرار می تواند دامنه خود را (حداقل و حداکثر) بر روی وب سایت خود را…ما می خواهیم مسافرت هوایی و تبدیل به مقرون به صرفه است. ما مجموعه ای از کرایه حداقل و حداکثر کرایه. برای دهلی به بمبئی حداقل کرایه خواهد بود 3,500 تومان و حداکثر 10 ، 000 تومان,” پوری گفت: در جلسه رسانه.

دولت گفت: 40 درصد از بلیط ها در همه گروههای فروخته خواهد شد در قیمت کمتر از اواسط نقطه (از محدودیت های بالا و پایین). در مورد دهلی-بمبئی سفر این بلیط خواهد بود در اطراف قیمت 6,700 تومان.

حرکت به مجموعه کرایه محدودیت خواهد اطمینان حاصل شود هیچ overcharging توسط شرکت های هواپیمایی در نظر یک انتظار عجله از مسافران و افزایش تقاضا برای بلیط پوری گفت. در همان زمان حرکت می کند به مجموعه ای از محدودیت کمتر انتظار می رود که برای محافظت از حامل های از بسیار پایین کرایه تعیین شده توسط رقبا.

پروازهای داخلی با کمتر از 40 دقیقه مدت مانند آنهایی که از دهلی نو به Chandigarh خواهد شد که محدودیت های بالا و پایین از 2,000 تومان و 6000 تومان به اداره کل هواپیمایی کشوری (DGCA) اعلام کرد بعد در روز. برای پروازهای با مدت بین 40 و 60 دقیقه مانند دهلی به لکنو تحتانی و فوقانی کرایه محدودیت ها 2,500 تومان و تومان 7,500.

در گروه بعدی (60-90 دقیقه برای سفر مانند آنهایی که در بین بنگلور و بمبئی) پایین تر کرایه حد 3,000 تومان است و حد بالایی تومان 9,000 هوانوردی تنظیم کننده گفت. پروازهای بین 120 و 150 دقیقه از جمله کسانی که در مسیرهای اصلی مانند دهلی بنگلور خواهد شد که محدودیت های بالا و پایین از 4,500 تومان و 13,000 تومان.

کسانی که با مدت بین 150 و 180 دقیقه (مانند دهلی به ایمفال), محدودیت های بالا و پایین تنظیم شده در 5,500 تومان و 15,700 تومان. و در نهایت برای پرواز با مدت بین 180 و 210 دقیقه — مانند آنهایی که در دهلی نو-Coimbatore مسیر — محدوده خواهد بود 6,500 تومان و 18,600 تومان.

Vistara استقبال از نقل مکان کرد برای از سرگیری پروازهای داخلی که مبتنی بر مارس 25, روز محدودیت برای اولین بار اعمال شده در کشور است.

“حمل و نقل هوایی است که یک موتور رشد اقتصادی و از سرگیری سفر هوایی بزرگ انگیزه دادن به دولت به طور کلی تلاش در کمک به این کشور در نهایت بازگشت به حالت عادی,” Vistara مدیر عامل لسلی Thng گفت.

جهانی هواپیمایی بدن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) یک گروه از 290 شرکت های هواپیمایی گفت: این تصمیم به تنظیم airfares یک “گام به عقب”. حامل های خصوصی مانند هوایی هند Vistara نیلی و SpiceJet هستند و اعضای آن است.

“خطوط هوایی نیاز به آزادی را خود را در تصمیم گیری های تجاری از جمله قیمت گذاری airfares. از این رو ما می دانیم و امیدوارم که این یک بار اندازه گیری به عنوان یک نتیجه از Covid-19 و قطع خواهد شد در 24 اوت” یاتا دستیار مدیر (شرکت ارتباطات آسیا و اقیانوسیه) آلبرت Tjoeng گفت: خبرگزاری PTI.

راوی Kini مدیریت شریک در قانون شرکت MV Kini & Co گفت: “کرایه منتشر شده توسط شرکت های هواپیمایی در این دوره به طور منظم. این محدوده به طور معمول منتشر شده است که بسیار گسترده ای را برای اجازه می دهد انعطاف پذیری برای شرکت های هواپیمایی برای پاسخ به تقاضای بازار در وضعیت بازار است. در وضعیت فعلی بازار آزاد بازی شده است پیشتر به دلیل Covid-19…این یک حرکت خوب توسط دولت به تعادل منافع مصرف کننده با هواپیمایی سودآوری است.”

(با آژانس ورودی)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>