هند مراحل اقتصادی توهین آمیز علیه چین

Category: هندوستان تایمز هند | No comments

شرکت های چینی دیگر مجاز به شرکت در پروژه بزرگراه از جمله از طریق سرمایه گذاری مشترک مسیر; چین را نمی توان مجاز به سرمایه گذاری در هند, میکرو, شرکت های کوچک و متوسط (MSME) بخش; و واردات از چین خواهد بود دلسرد اتحادیه وزیر حمل و نقل جاده و بزرگراه و MSME Nitin کرد گفته است.

وزیر خارجه اسرائیل در بیانیه ای در یک مصاحبه با خبرگزاری پرس تراست هند است و بخشی از هند را تلاش برای تحمیل هزینه های اقتصادی در چین در پی ادامه داد: چینی تجاوز در خط کنترل واقعی (لاک) و بخشی از هند سیگنالینگ به چین است که این تجاوز نمی همزیستی با ترجیحی روابط اقتصادی با توجه به دو نفر از مقامات آشنا با فرایند تصمیم گیری در دولت است.

کرد به نظر می آیند در این زمینه از هند ممنوعیت 59 برنامه های چینی در اوایل این هفته تصمیم گیری های مختلف ادارات دولتی به لغو قرارداد با شرکت های چینی, گزارش, واردات از چین گیر کرده در بنادر و زودتر تصمیم, در ماه آوریل تشدید جریان سرمایه گذاری مستقیم خارجی از کشورهای همسایه — با یک چشم در چین — نیاز آنها را از طریق یک مطلب جدی, دولت, روند تصویب.

روز چهارشنبه مقامات آمریکا گفت: “ما اجازه نمی دهد به سرمایه گذاری مشترک است که شرکای چینی برای ساخت و ساز جاده. ما یک شرکت ایستاده است که اگر آنها (شرکت های چینی) آمده از طریق سرمایه گذاری مشترک در کشور ما آن را اجازه نمی دهد.” او اضافه کرد که یک سیاست خواهد بود به زودی ممنوعیت شرکت های چینی و آرامش بخش هنجارهای برای شرکت های هندی به گسترش معیارهای واجد شرایط بودن خود را برای مشارکت در پروژه بزرگراه.

برای مطمئن شود, با توجه به هر دو ذینفعان صنعت و بخشی از کارشناسان وجود دارد تعداد محدودی از پروژه بزرگراه که چینی دخالت در لحظه. اما مقامات آمریکا گفت: rebidding انجام خواهد شد و اگر وجود دارد هر گونه چینی سرمایه گذاری مشترک, حتی به عنوان تصمیم اجرا خواهد شد به صورت فعلی و آینده مناقصات. وزیر همچنین گفت که یک فرایند به استراحت مالی و فنی هنجارهای تعیین شده است در حال حرکت به اطمینان حاصل شود که شرکت های هندی می توانید واجد شرایط برای پروژه های بزرگتر و نه نیاز به شرکای خارجی است.

“حتی اگر ما مجبور به رفتن برای خارجی سرمایه گذاری مشترک در زمینه تکنولوژی مشاوره یا طراحی ما نمی خواهد اجازه می دهد چینی,” او گفت:.

ذینفعان صنعت با اشاره به این که اهمیت این تصمیم نهفته در آرامش از هنجارها را تشویق به شرکت هندی. “شده اند وجود دارد نه بسیاری از بزرگراه ها پروژه های با سرمایه گذاری چین یا در گذشته یا در حال حاضر. تنها یک زن و شوهر از پروژه هایی تعلق می گیرد که در آن سرمایه گذاری مشترک وجود دارد با عنوان اقلیت همکاران با همتایان هندی عمدتا در حال حاضر برای تخصص فنی. آن است که بیشتر شبیه به یک همکاری فنی از روی زمین کار می کنند. این هم دلیل وزیر شده است که نیاز به دوباره صلاحیت فنی در روند مناقصه” گفت: Rajeshwar بورلا, معاون رئیس جمهور, شرکت, رتبه بندی, ICRA محدود است.

اما مقامات با اشاره به بزرگتر پیام پشت این تصمیم گیری. یک مقام رسمی که نمی خواست نامش فاش نشود گفت: “تجاوز در مرز و درمان ترجیحی در تجارت مرزی, تجارت و سرمایه گذاری نمی تواند به دست در دست.” او گفت: چین انتخاب شده بود و هم غلط و اشتباه کشور به خشم. “این خواهد بود احمقانه در بخشی از هر کشور به غنی سازی متجاوز اجازه می دهد ترجیحی تجارت و بازرگانی در حالی که کشور متجاوز است و تهدید تمامیت ارضی و حاکمیت.”

دوم رسمی که نشان دهنده اقتصادی وزارت و نمی خواهم به, نام, یا, گفت کشورهایی که مازاد ظرفیت است که اقتصاد داخلی نمی توان مصرف آن را تا حد زیادی وابسته به صادرات برای رشد و بقا است. “هند بود و خود را بزرگ و رو به رشد بازار و چین صدمه زدن به کل ملت است. این وظیفه همه شهروندان تجار و سازمان های دولتی و بخش دولتی به تکیه بیشتر و بیشتر در ساخته شده در هند از محصولات کالا از یک کشور دشمن. این احساسات ملی این است که در همه جا منعکس شده در این کشور در حال حاضر است.”

این بزرگتر پیام فرض اهمیت در پی یک افزایش شدید در اقتصادی چین نامزدی در هند بیش از یک دهه گذشته به ویژه پس از سال 2014. رساله توسط روزنامه نگار Ananth کریشنان برای بروکینگز هند در ماه مارس سال 2020 با عنوان زیر پول: چین Inc رشد سهام در هند-چین روابط با اشاره به مشکلات در برآورد دقیق کوانتومی چینی سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) به دلایل مختلف — وجود لیست جامع از شرکت های چینی فعال در هند با هر دو دولت به دلیل مسیریابی سرمایه گذاری از طریق کشورهای مختلف; حضور متفاوت سرمایه گذاری مستقیم خارجی در مسیرهای به هند, که بدان معنی است که یک سازمان دولتی نیست که همه داده ها; و این واقعیت است که چینی ها در دولت آینده نیست با اطلاعات آن را در میان دلایل دیگر.

اما با این هشدارهای این گزارش پیشنهاد شده است که در حالی که در سال 2014 خالص سرمایه گذاری چین در سراسر بخش بود 1.6 میلیارد دلار و تا سال 2017 این رقم به 8 میلیارد دلار کل سرمایه گذاری بیش از آمار رسمی “حداقل 25%”. اگر پروژه اعلام کرد و برنامه ریزی شده سرمایه گذاری های گرفته شده را به حساب آن می گذرد با توجه به مقاله حداقل $26 میلیارد دلار است.

دولت همان اعمال گسترده تر اصل — از دلسرد چینی سرمایه گذاری و تشویق هندی ظرفیت به MSMEs به طور گسترده ای در نظر گرفته فقرات اقتصاد هند از نظر ایجاد اشتغال و کمک به تولید ناخالص داخلی. در حالی که مقامات آمریکا گفت: ایده این بود که به تشویق ظرفیت های محلی و سرمایه گذاری خارجی را شامل نمی شود ، “برای upgradation فن آوری و تحقیق و مشاوره و دیگر آثار ما را تشویق سرمایه گذاری خارجی و سرمایه گذاری مشترک در MSMEs اما در مورد چینی ما نمی خواهد آنها را سرگرم,” او گفت:.

در گزارش از توقف محموله واردات از چین, وزیر گفت: “هیچ خودسرانه توقف کالا” در هند بنادر و او خواست بخش مربوط به تسریع در ترخیص محموله که رزرو دو تا سه ماه قبل از وضعیت فعلی شکل گرفت با توجه به PTI. اما وزیر افزود که دولت در آغاز راه گشا اصلاحات برای کمک به MSMEs و کسب و کار در تلاش برای ایجاد کشور متکی به خود. “این یک گام خوب. واردات از چین خواهد بود ناامید و این کشور را بزرگ گام به سوی اعتماد به نفس.”

تحلیلگران این تصمیم دولت به عنوان یک تمایل به استفاده اقتصادی هند قدرت استراتژیک به پایان می رسد اما همچنین ارائه یک توجه داشته باشید از احتیاط.

Manoj Kewalramani یک همکار چینی مطالعات در Takshashila موسسه گفت: “متاسفانه با توجه به ماهیت چین و هند روابط اقتصادی اهرم محدود است. اولین, آن را مانند چینی ها به شدت سرمایه گذاری در هند MSMEs یا بزرگراه ها پروژه های. علاوه بر هدف قرار دادن سرمایه گذاری در زیرساخت تنها لطمه می زند و هند توسعه با کمی استراتژیک به دست آورید. دوم هدف سرمایه گذاری مشترک ممکن است بیشتر قطع جریان سرمایه به هند, هند نیاز به چیزی بیشتر از به جای مقابله با این بیماری همه گیر باعث کاهش سرعت. سوم محدود کردن واردات می تواند یک دو لبه چمن. واردات چین در حال انتقادی به صادرات هند. بنابراین دولت باید مراقب باشید در انجام این کار تا مبادا آن صدمه دیده است صادرکنندگان هندی.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>