رادیو FM کانال های بدن به دنبال نجات به نقل از coronavirus تاثیر

Category: هندوستان تایمز هند | No comments

انجمن اپراتورهای رادیویی برای هند یک بدن خصوصی کانال FM در این کشور خواسته است به دولت به چشم پوشی از این بخش از پرداخت هزینه مجوز برای یک سال.

انجمن اپراتورهای رادیویی برای هند (AROI) نوشت: اتحادیه وزیر اطلاعات و پخش Prakash Javadekar در مارس 16 می گویند که شیوع کروناویروس همراه با یک سال بد از کاهش تبلیغات و غرامت از دولت بودند و تهدید عملیات و شرکت ها با توجه به دیوان کیفری بینالمللی ارجاع شود به عنوان حفظ یک صنعت است که در استخدام نزدیک به 20 ، 000 نفر در حال تبدیل شدن دشوار است.

این نامه در پی یک سال چشم پوشی بر تمام مجوز هزینه ها و اتهامات توسط دولت و Prasar Bharti همراه با مرمت دولت تبلیغات در رادیو و تلویزیون. همچنین درخواست برای ترخیص کالا از “طولانی-انتظار” پرداخت و از سازمان های دولتی.

“جاری و غیر منتظره بیماری همه گیر کوروناویروس بیشتر تعمیق بحران با کاهش عمده در تبلیغات در تمام صنایع و خدمات از جمله سفر و سرگرمی بخش است. این است که در نتیجه بحران مالی بی سابقه ای با بسیاری از ایستگاه های فکر کاهش هزینه ها برای زنده ماندن از جمله برش بر روی کارکنان و غیره” گزیده ای از نامه AROI جمهور Anurradha پراساد می گوید.

آن گفت: از آنجا که رادیو یک رسانه های مهم پلت فرم برای اطلاعات و سرگرمی های آن را باید با توجه به کمک های مالی تا اقتصاد تثبیت.

دولت به شدت کاهش می یابد خود را تبلیغات در رادیو که قبلا حساب برای تقریبا 10 درصد از FM صنعت درآمد.

Harshad Jain, مدیر اجرایی رادیو و سرگرمی, HT Media Ltd و بعد Mediaworks Ltd گفت: livemint.com که اکثر شرکت P&L تحت فشار زیادی به خصوص از آنجایی که آنها تا به حال به شدت سرمایه گذاری در کسب گواهینامه ها در مرحله سوم رادیو مزایده.

“سالانه هزینه مجوز است که 4 درصد از درآمد ناخالص جدا از Prasar Bharti اجاره آن نیز گزاف. ایستگاه های رادیویی انجام این کار بسیار طرفدار بونو کار به نمایندگی از دولت و, پس, از جان گذشته در برابر چشم پوشی خواهد بود مفید” Prashant Panday, chief executive officer, Radio Mirchi گفت.

“این مهم است که دولت کمک می کند تا بازگرداندن حالت عادی در این بخش با توجه به رادیو باقی مانده آخرین مایل به ارسال پیام حق را به بهارات یا مشترک انسان و حتی امروز” livemint.com به نقل از Nisha Narayanan, افسر ارشد عامل و مدیر RED FM و سحر و جادو FM عنوان کرد و گفت.

به عنوان در هر زمین مدیسون تبلیغات گزارش 2020, رادیو, adex منقبض شده است به تنها 3 درصد از کلی تبلیغ خرج می کند. متوسط زمان یک ضربه بزرگ در سال 2019 با افت خرج می کند در نیمه دوم 6 درصد حساب کند کردن اقتصاد است. کارشناسان صنعت می گویند که FY20 را با یک degrowth در رادیو adex به میزان 20 درصد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>