‘ترس در سراسر’: Covid-19 برگ های سلامتی بخش در سلامت بد

Category: هندوستان تایمز هند | No comments

پانزده سال پیش من برداشت یک سالن کوچک در یک محله بازار ساخته شده و اولین تماس با Renila Lepcha. بازدید از پرورش یک مراسم. “به من اعتماد کن” او می گویند او به عنوان شخص قیچی کردن مو را در بالای سر من نگاه مانند یک ابر هسته ای. “همیشه انجام دهید!” من پاسخ خواهد بود.

ما پذیرفته شده در این مراسم برای آنچه در آن بود: ناگفته تعهد بین یک آرایشگاه و یک مشتری راضی است که این ادامه خواهد داد مگر اینکه یکی از ما را تغییر محلات.

این بیماری همه گیر است آمار Renila حرفه ای سخت است. با توجه به زیبایی و سلامتی بخش مهارت شورای (B&WSSC) که تحت نظارت اتحادیه وزارت توسعه مهارت و کارآفرینی در این صنعت استخدام نزدیک به 70 لاخ مردم در سراسر هند است. که بدان معنی است که زمانی که سالن مجبور شدند بسته میان Covid-19 مستند در ماه مارس چیزی شبیه به کل جمعیت بلغارستان را دیدم درآمد خود را یا کوچک و یا ناپدید می شوند.

“این بخش نیز در استخدام از لحاظ اقتصادی آسیب پذیر جمعیت مهاجر نیروی کار ، آن است نه محصول بر اساس آن مبتنی بر سرویس. یک شامپو و یا یک وعده غذایی می تواند به فروش می رسد از طریق توزیع کنندگان با لمس تحویل اما ما یک لمس و احساس صنعت می گوید:” مونیکا Bahl, مدیر عامل شرکت B&WSSC. “یک آرایشگر احتمالا شرکت به یک مشتری از دو متر دورتر.”

سالن مو که رسما مجاز به بازگشایی در هفته اول ماه ژوئن در دهلی نو و تا پایان ماه ژوئن در بمبئی. اما بالقوه برای عفونت در فضاهای محصور نگه داشتن مشتریان به دور است. نیز وجود دارد که به سوالات پاسخ داده نشده. می تواند ضربه های خشک منجر به افزایش جریان ویروس-حمل ذرات ؟ است PPE دنده واقعا دفع بعد از هر استفاده کنید ؟ هر کسی چک کردن مطمئن شوید که این کار انجام شود ؟

در هر صورت اعداد پایین به حدود 50 درصد از ترافیک عادی در یک روز خوب می گوید: Sumit Israni مدیر عامل پان-هند نام تجاری Geetanjali سالن و استودیو است. قبل از مستند Renila سالن مو و تب و تاب بودن, دهلی نو, سرویس 15 مشتریان در روز است. پس از کاهش مستند آن را می شود بیش از سه.

سوال از ایمنی بیش از زیبایی شناسی است که واقعا یک کول د ساس. در اروپا آنها در حال تماشای اپرا در رانندگی-در تئاتر. در بمبئی سبک ارام Braganza که سر 15-کارمند سالن می گوید: این مستند به او آموخت که او نیاز به تمرکز بر روی آموزش حرفه ای به عنوان یک طرح ممکن B.

“مردم نمی دانند که به دنبال مرتب است پیام های کلیدی حتی اگر مردم تنها با دیدن شما در حال دیدن شما بر روی صفحه نمایش. اما ترس همه در اطراف” او می گوید: “مهم نیست که چه دنده ما قرار داده است.”

***

آرایشگر-جراح در نظر گرفته شد بخشی از جامعه پزشکی در اروپا در طول قرون وسطی; علاوه بر موهایشان آنها به زالو درمان سربازان مجروح شده در جنگ.

حتی در طول این مستند استرالیا و ژاپن تلقی کوتاهی مو ضروری خدمات. زمانی که سالن بازگشایی در چین در ماه مارس به طور منظم به سرعت ساخته شده و قرار ملاقات برای یک نوع جدید از راه دور موهایت که در آن پرچین و اسکرابر متصل به میله های بلند.

در هند, Sangeeta Rathi یک استراتژیست کسب و کار به یک اصلاح پس از تماشای یک ویروسی یوتیوب, آموزش, ارسال شده توسط, افراد مشهور, سبک جاوید حبیب. در سراسر کشور مردم ارسال فیلم خود را به عنوان آنها در تلاش با قیچی صنایع دستی و پوست مهارت در تلاش برای باقی می ماند و قابل ارائه.

در حال حاضر که همه چیز را باز کرده اند تا حدودی صفحه اصلی بازديد محبوب تر شدن هستند اما اعداد کوچک باقی می ماند.

“من نمی خواهم به نوبه خود پارانوئید. که نه من. Covid است که در اینجا به ماندن بگیرید. اگر شما پاکسازی چندین بار و هر دو ماسک باید آن را خوب می گوید:” Aarti Khurana, یک کارت تاروت خواننده از بمبئی. هنوز هم او را کمی به عقب گرفته شده زمانی که مرد جوان که تبدیل شده تا در خانه او شد با پوشیدن یک دست کت و شلوار او گفت: تا به حال ساخته شده توسط مادر خود را که او شسته در هر روز است.

“او به اتهام من سنگین نرخ اما من هنوز پر از قدردانی فقط به یک حرفه ای به انجام مو من. به عنوان به زودی به عنوان او را ترک, من تا به حال حمام فقط به امن است,” او می گوید.

راحتی جدید غیر قابل مذاکره در خدمت صنعت می گوید: Ayush Bansal یک بمبئی بدنسازی مالک. خود را تغییر آرایشگری نقشه های انتقال. پنج سال پیش او روشن از یک سالن 20 دقیقه دور به یکی فقط پایین جاده. در حال حاضر او تنها با استفاده از آرایشگری ثبت شده شهری با کف زدن های آستان خدمات تحویل نرم افزار.

***

از کسانی که به عنوان بسیاری از در حال ساخت قرار ملاقات ها در محله سالن آنها آباد اما در سالن های اجرا شده توسط مارک های بزرگتر. پس از چند ماه از یک ظاهر طراحی شده خود را پسران مو (آنها در سن 12 و 6) زمانی که دهلی نو بر اساس علمی راما پل در زمان آنها را به یک سالن در ماه ژوئن آن را به یکی از مارک های بزرگتر. “آرایشگری شبیه فضانوردان در PPE لباسهای,” او می گوید. “من برداشت یک نام تجاری بزرگ بیش از معمول ما سالن چون من نمیفهمد آنها خواهد بود آگاه تر از یک بررسی بد و استانداردهای بهداشت بهتر خواهد بود.”

ترس است که تأثیر هر کسب و کار در جهان و از جمله ما می گوید: “حبیب” اجرا می شود که سالن در سراسر 120 شهرستانها. “مشتریان در حال قدم زدن در مانند بازرسان درخواست اگر مغازه امن است. ما می خواهید به امن بیش از حد!” تا کنون آندرا پرادش و Nagaland دو متحده ارائه یک بار کمک مالی به برادری. AP است که ارائه کمک های مالی برای کمک به آرایشگری خیاط و launderers زنده ماندن تا کسب و کار بر میدارد. Nagaland ارائه پول نقد به مردم از بازگشت به خانه از کشورهای دیگر داشتن مشاغل از دست رفته در طیف وسیعی از صنایع از جمله سالن.

در مو و درخشش Renila Lepcha از دارجلینگ است که ما در حال انتظار برای مشتریان به طور منظم به بازگشت. “آنها می آیند. آنها به من اعتماد کن” او می گوید.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>