دهلی زهکشی سیستم قادر به مقابله با سنگین concretisation

Category: هندوستان تایمز هند | No comments

پایتخت قدیمی دهه زهکشی سیستم است که قادر به نگه داشتن سرعت با بدون برنامه ریزی ساخت و ساز و خیلی از آن سروصدا ویژگی های مدیریت هستند یا مسدود شده یا ناپدید شده اند که منجر به چند ساعت از سنگین باران باعث هرج و مرج گسترده با توجه به چند کارشناسان شهری.

روز چهارشنبه در دهلی پلیس راهنمایی و رانندگی به روز رسانی نشان داد وجود دارد حداقل پنج غار ها در جاده های کلیدی و ترافیک با توجه به سنگین غرقاب گزارش شده از حداقل 13 عمده محلات و یا امتداد.این ضرب وشتم که در معرض شکننده مدنی زیرساخت در پایتخت بود و در نتیجه از حدود چهار ساعت از باران های سنگین در صبح است.

AK Gosain استاد مهندسی عمران در انستیتو تکنولوژی هند دهلی نو گفت: مشکل نهفته است در سه متمایز مسائل: افزایش در منطقه هموار به معنی حجم کمتر جذب شده توسط زمین و باران منجر به سنگین تر آب اجرا کردن; تخلیه فاضالب های سطحی استفاده می شود برای فاضلاب و بسیاری از این فاضالب تخلیه اجازه ندهید که آب جریان آزادانه.

Gosain ارائه یک طرح جامع به دولت در سال 2018 شناسایی مسائل ساخته شده است که مشکل حاد و پیشنهاد یک نقشه راه چگونه شبکه زهکشی — که هنوز هم به شرح زیر 1976 کارشناسی ارشد برنامه ریزی — می توان نونما.

اتلاف آب از باران به معنای به دنبال یک سیستم جداگانه از یکی که حامل فاضلاب از منازل و صنایع است.

این شامل یک شبکه از جریان طبیعی و فصلی آب و فاضالب شهری کانال که به معنای بیشتر تخلیه به Barapullah کانال پشاور کانال یا Yamuna.

این گزارش توسط Gosain تیم در بر داشت بسیاری از این بودند یا تجاوز بر مسدود شده با زباله و یا ناپدید شد. حدود 19 از 201 طبیعی تخلیه ذکر شده در 1976 طرح جامع نمی تواند پیش بینی کرد.

“آخرین زهکشی طرح جامع دهلی نو آماده شد و در سال 1976 زمانی که جمعیت دهلی نو شد 60 لاخ. جمعیت دهلی طبق سرشماری سال 2011 می ایستد در 167 لاخ (1.67 کرور) و پیش بینی جمعیت هر طرح در طرح جامع دهلی 2021 است 250 لاخ (2.5 کرور)” گفت: آزادی از رئیس دفتر وزیر در تاریخ 1 اوت سال 2018 زمانی که Gosain پنل گزارش ارائه شد.

با توجه به نسخه اصلی توصیه شد برای اطمینان از هیچ مداخله در چنین تخلیه فاضلاب است که از طریق روت جداگانه فاضلاب کانال های زباله ساخت و ساز و تخریب زباله متوقف شده است موثر د-silting انجام شده است و که جدید فاضالب تخلیه طراحی و ساخته شده است در چنین راهی است که موجود اعتراض برآورد و معماری در نظر گرفته شود.

“سند گردش در میان بخش های مختلف که عبور از آنها قضاوت و زهکشی کار داده شده است در بیت و قطعات توسط دولت به پیمانکاران است. زهکشی طرح است که جلوتر از زمان خود است و نمی تواند درک توسط پیمانکاران گفت: Gosain در مصاحبه با HT.

نمایندگان دولت دهلی نو نمی پاسخ به درخواست ارسال شده در روز پنج شنبه برای نظرات در مورد وضعیت این طرح است.

دو دیگر کارشناسان پشتیبانی Gosain ارزیابی از وضعیت.

“دهلی آب زیرزمینی شارژ منطقه را به شدت کاهش می یابد به دلیل concretisation در فرم از جاده آسفالت مسیرهای عابر پیاده و ساختمان. که در آن آب باران از سطح بزرگ بروید ؟ آن را به بزرگراه که در آن زیرگذر ندارد و زهکشی مناسب. جایی که آنها باید زهکشی آن را تمیز نشده, آن را فشرد با پلاستیک” گفت: CR ببو استاد بازنشسته در مرکز مدیریت محیط زیست از تخریب اکوسیستم در دانشگاه دهلی.

“درخت پوشش در طول بزرگراه ها کمک می کند. آنها می توانند آهسته راه آب باران می افتد در زمین و زمین باز پس از آن می تواند شارژ با آن,” او اضافه شده است.

مانو <url> اصل مدیر میراث طبیعی تقسیم INTACH گفت: “غیر معمول و جاری شدن سیل است زیرا بسیار ضعیف و مهندسی بیش از حد آسفالت سطح سخت. صحبت از اشباع آب برداشت. حتی در بالای Barapullah بالا, جاده, آب ایستاده بود پس از باران. این نشان می دهد برنامه ریزی ضعیف و تعمیر و نگهداری.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>