دهلی نو اعلام یادگیری با ‘انسان احساس’ پل ‘شکاف دیجیتال’ در طول Covid…

Category: هندوستان تایمز هند | No comments

دهلی دولت در روز پنج شنبه اعلام کرد یک طرح برای پل امکان “شکاف دیجیتال” ناشی از ادامه کلاس های آنلاین پس از تعطیلات تابستانی در دولتی مدارس با توجه به محدودیت های اعمال شده در پی coronavirus شیوع همه گیر.

طرح تاکید بر “یادگیری با احساس انسان را” از طریق تعامل اساتيد با فردی دانش آموزان هر دو با و بدون تسهیلات به شرکت در کلاس های آنلاین.

گسترده طرح کلی از مفهوم اعلام شد معاون وزیر Manish Sisodia که گفت برنامه های جدید در تلاش بود برای به حداقل رساندن از دست دادن به آموزش و تجربه یادگیری در کلاس درس سختی به تکرار در یک محیط یادگیری آنلاین.

برای Coronavirus به روز رسانی های زنده

“ما تاکید بر یادگیری با احساس انسانی به عنوان به سادگی انجام کلاس های آنلاین نمی کند را تشکیل می دهند مناسب یادگیری است. تلاش ما این است که برای حفظ احساس بشر است که به طور کلی می رود از دست رفته در کلاس های آنلاین” Sisodia گفت.

او اضافه کرد که بزرگترین ترس با کلاس های آنلاین مرتبط با ممکن است شکاف دیجیتالی بین haves and the have nots—کسانی که مبتلا به معنی حضور دیجیتال کلاس ها و کسانی که بدون آن—که می تواند منجر به یادگیری تقسیم اجتماعی ایجاد و یادگیری شکاف خواهد بود که سخت به پل.

در حالی که دهلی مدارس دستور داده شده است به باقی می ماند تعطیل تا تاریخ 31 ژوئیه آموزش و پرورش از طریق اجرای این طرح را از جولای 3 به بعد گفت: Sisodia.

HT راهنمای Coronavirus COVID-19

برنامه های جدید با تمرکز بر رسیدن به دانش آموزان بدون دیجیتال امکانات و همچنین در ارتباط با هر دانش آموز در سطح فردی حتی در حالی که برگزاری کلاس های آنلاین.

“این ضروری است برای هر معلم به اتصال با هر دانش آموز” گفت: Sisodia و افزود: کلاس های آنلاین اغلب به دنبال جدا روال ارائه سخنرانی برای جمعی از دانش آموزان و بازی های صوتی و تصویری, ماژول شدند بردن از تجربه یادگیری است.

“تجربه از رفتن به مدرسه همسالان و یادگیری و کلاس های عملی و بازدید از کتابخانه و یادگیری با هم و برای یک اتصال با معلم نمی تواند جایگزین از طریق یادگیری دیجیتال,” او اضافه شده تشریح نیاز به برنامه های جدید است که با هدف رسیدگی به برخی از این مسائل.

با توجه به طرح ارائه شده توسط معاون سانتی متر است. معلمان از کلاس های بین کیلوگرم و استاندارد VIII را همیشه در ارتباط ماندن با دانش آموزان و اختصاص کار در واتساپ گروه و به صورت جداگانه ارتباط برقرار کردن با هر فردی است.

او اضافه کرد که با توجه به ارزیابی انجام شده توسط دولت دهلی نو حدود 20 درصد دانش آموزان ممکن واتساپ تسهیلات و پدر و مادر این کودکان تماس گرفته خواهد شد توسط معلمان برای به اشتراک گذاری مواد آموزشی و مانند آنها را نیز حفظ ارتباط با کودکان از طریق تلفن.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>