به عنوان کشنده coronavirus گسترش فراتر از چین و متعاقب آن وحشت برافروختن تعصب در برابر مردم آسیایی تبار در سراسر جهان است. یک محل که در آن است که در حال پخش کردن است که در پشت صندلی Uber و Lyft اتومبیل.

در مصاحبه ها و آنلاین مشتریان و رانندگان از تبار آسیایی گزارش یک قایق از شکایات از جمله نظرات نامناسب و یا لغو به علت ظاهر خود و یا نام. آسیایی و آمریکایی راننده گفت: تعداد مشاغل در دسترس او کاهش یافت به تازگی و به یک مشتری گفت: او در ابتدا برای رد یک وانت فرودگاه تا سفید اچ توضیح داد به راننده آنها نبودند سفر از چین است. در انجمن های آنلاین, ویروس است که یک موضوع اصلی گفتگو در میان رانندگان است.

سوار-نقطه برنامه ها نشان می دهد رانندگان و دوچرخه سواران برای اولین بار نام معمولا همراه با یک عکس از فرد آنها در ارتباط با قبل از وانت. شرکت کرده اند گفت: از ویژگی های طراحی شده است برای ایمنی و سهولت استفاده, اما از آن سال است که به طور خاص به عنوان یک روش برای تبعیض است.

دهها مشکل بود در تاکسی ها قبل از بارگذاری وجود داشته است. و امروز coronavirus شیوع سوخت و پرکن-ادعای تبعیض علیه مردم چین در مدارس در اروپا و رستوران در کره جنوبی. بیش از 25000 عفونت و نزدیک به 500 مرگ و میر گزارش شده در حدود دو دوجین از کشورها پس از اولین مورد در ماه گذشته. هوابرد ویروس است که به راحتی منتقل می شود و این خطر به خصوص در پرجمعیت محیط های محدود مانند هواپیما و سوار شدن-نقطه وسایل نقلیه.

Uber Technologies, Inc. به تازگی با استفاده از پلت فرم آن را امتحان کنید برای جلوگیری از گسترش ویروس. Uber هفته گذشته گفت که یک فرد در مکزیک مشکوک به حمل ویروس در تماس با دو راننده. این شرکت به طور موقت به حالت تعلیق در حساب های آلوده مشتری خود را رانندگان و حدود 240 مسافر که سوار اتومبیل خود را پس از آن. Uber گفت: آن را دریافت نکرده اضافی گزارش از عفونت از آن به بعد.

Uber و Lyft, Inc. گفت: آنها باید سیاست های ضد تبعیض و حذف سوار یا درایور از سیستم که داشت در نقض. آنها کاهش یافته است به نظر فرد یا موارد افشای تعدادی از ادعای تبعیض زمینه با شرکت های.

منتقدان ادعا می کنند این شرکت ها انجام نمی دهد به اندازه کافی برای رسیدگی به تبعیض است. Caitlin پسکوا یک بارگذاری راننده آمریکایی آسیایی تبار در منطقه لس آنجلس گفت که پس از شیوع بیماری او را گرفتن مکرر لغو رتبه های پایین تر و کمتر از راهنمایی مشتریان است. پسکوا گفت: درآمد از مواد غذایی تحویل کمتر از نیمی از آنچه که او ساخت و او را اغلب در سمت چپ با وعده های غذایی است که در حال حاضر پرداخت شده است اما که مشتریان حاضر به دریافت خواهید کرد. “در راه به رها کردن آنها را نشان می دهد یک تصویر پروفایل از من, به طوری که آنها می دانم که خواهد بود ارائه مواد غذایی خود را” پسکوا گفت. “من حدس می زنم که به اندازه کافی برای مردم به قاضی.”

ده ها پست در توییتر از Uber و Lyft مشتریان شامل اتهامات تبعیض است. لیلیان وانگ فن آوری, صنعت, کارمند گفت: یک Lyft راننده در سان فرانسیسکو در فرودگاه بین المللی نمی خواهد باز کردن ماشین خود را درب تا زمانی که دوست خود را با نزدیک شدن. راننده “پرسید: اگر ما می خواهم از چین وارد شده” و “اشاره کرد که او در حال حاضر یک سوار به کسی که با یک صدایی نام.” او در توصیف تجربه خود را در توییتر و در مصاحبه ای با CNBC.

پست خصوصی Facebook گروه محبوب با رانندگان توصیف احتیاطی برخی گرفتن در برابر coronavirus. آنها شامل زیر اتومبیل با دست ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده دستمال مرطوب. هری Campbell نویسنده Rideshare پسر, وبلاگ, گفت که او مظنون بسیاری از رانندگان در حال عبور افراد بر اساس قومیت خود را بیش از ترس از عفونت: “بازخورد ما از رانندگان این است که خود ایمنی میباشد به یک سوار احساسات و هر طور بالقوه تبعیض آمیز مسائل است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im