این بیماری همه گیر کوروناویروس زنده کرده است مشتریان علاقه ای به داشتن اتومبیل خود را.

وال استریت ژورنال در گزارش خود گفت که مردم از پکن به بوستون در حال میداد عمومی, قطار تراموا و اتوبوس به عنوان آنها از ترس ابتلا به این بیماری از غریبه ها در مکان های عمومی.

خروجی اشاره کرد تحلیلگران و مدیران عنوان کرد و گفت که بسیاری از صاحبان خودرو که قبلا آنها را به سمت چپ صفحه اصلی در حمایت از به اشتراک گذاشته و یا حمل و نقل عمومی در حال حاضر در نظر گرفتن وسایل نقلیه خود را از نگرانی های ایمنی.

“ما شاهد بهره از یک نوع جدید از مشتری کسانی که مشتاق به داشتن یک وسیله نقلیه شخصی برای فرار از خطرات ناشی از عفونت در حمل و نقل عمومی” استفان Wollenstein مدیر اجرایی گروه فولکس واگن چین و نقل است گفت: در هفته گذشته.

وال استریت ژورنال با استناد به Ford Motor Co. مدیران گزارش شده است که آنها شروع به ارزیابی مجدد طرح کسب و کار برای خودروهای نگران همه گیر می تواند به کاهش تقاضا برای خدمات مشترک برای یک مدت طولانی.

این علاقه ناگهانی در استفاده از حمل و نقل خصوصی است که در حال حاضر با داشتن تاثیر بر بارگذاری و خود را سوار-نقطه رقیب, Lyft, Inc, گزارش وال استریت ژورنال. “سوار تقاضا بر روی پلت فرم ما را در آینده قابل پیش بینی” Lyft مدیر عامل لوگان سبز گفته بود هفته گذشته است.

مایک جکسون اجرایی برای Sloanetoyotaglenside Inc., آمریکا بزرگترین نمایندگی های زنجیره ای در حالی که صحبت از مشتریان که در حال رفتن به نمایشگاه گفت: آنها می خواهند فضای شخصی در تحرک است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im