چین رد پای بزرگ در هند, ورزش,

Category: هندوستان تایمز اسپرت | No comments

معلق 75 فوت بالاتر از سطح زمین با کمک کابل های چین ژیمناست سابق Li Ning ‘پرواز’ در امتداد دور از لانه پرنده و روشن المپیک دیگ; در مد های دیدنی و جذاب شش بار مدال از سال 1984 بازی لگد کردن 2008 نسخه در پکن.

شب که لی eponymous ورزشی با نام تجاری نیز با هدف برای ستاره ها. در پکن و بازی های Li-Ning با نام تجاری, پوشیده, تنها, چینی, ژیمناستیک تیم. پس از Ning ‘ باز کردن بند بازی با نام تجاری ارزش بازار 6% افزایش یک شبه و با وجود افزایش 20 ٪ در این نام تجاری به یاد بیاورید و به بالاترین سطح در یک میدان است که همچنین شامل نایک و آدیداس با توجه به یک مقاله تحقیقاتی منتشر شده توسط سازمان رسانه ای MEC جهانی.

بیش از ده سال بعد Li-Ning ساخته شده مشابه جهش در بازار هند. در ماه فوریه گذشته آنها امضا PV Sindhu خود را به عنوان سفیر نام تجاری برای Rs48 کرور برای چهار سال یک قراردادی برای ضبط موسیقی برای یک بازیکن بدمینتون.

شش ماه بعد Sindhu برنده مسابقات قهرمانی جهان. Li-Ning افزایش یافت امضای دو سال و چند کرور مقابله با هند المپیک انجمن (IOA) که شامل حمایت هند ورزشکاران’ پوشاک در سال 2018 در بازی های آسیایی و بازی های المپیک توکیو. آنها همچنین امضا در یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان بدمینتون از جمله Kidambi Srikanth (تومان 35 کرور برای چهار سال) و Parupalli Kashyap.

همچنین به عنوان خوانده شده | 37 سال پیش, امروز, Dev را در هند ایجاد شده در تاریخ برنده دوشیزه جام جهانی

اما به عنوان Li-Ning سهم در بازار هند به سرعت در حال رشد, 20, هندی, پرسنل ارتش کشته شدند در هند و چین مرز در Galwan Ladakh و اتفاقات از 15 ژوئن در نهایت منجر به رشد سر و صدا به ممنوعیت کالاهای چینی در کشور است.

پس از Galwan از IOA ادعا کرد که در آن باز بود به نقد و بررسی آن مقابله با Li-Ning فقط به عنوان BCCI تا به حال نام یک نشست سطح بالا به بحث در مورد روابط خود را با عنوان حمایت از IPL, Vivo – چینی تولید کننده تلفن همراه.

جلسات همه به خوبی و خوب است. اما در عصر پیچیده سهام-برگزاری الگوهای ممکن است برای تعریف یک شرکت با ملیت? و واقعا چه میزان از واردات تجهیزات ورزشی در هند ؟

شماره 1 توسط یک مایل

“برای Li Ning هند دومین بازار پس از چین” Mahender کاپور, مدیر ورزشی نور خورشید Pte Li Ning توزیع شریک در 21 بازار در سراسر آسیا و استرالیا و نیوزیلند گفت: afaqs.com پس از Sindhu را امضا کرده بود در فوریه سال گذشته است.

Li-Ning البته نه تنها نام تجاری چینی به تثبیت خود در بازار ورزشی.

به عنوان در هر شماره از وزارت بازرگانی و صنعت, صادرات, واردات, بانک اطلاعات کالا به ارزش ~91,872.59 لاخ بودند وارداتی از چین از آوریل 2019 به فوریه سال 2020 زیر سر “Artcls و eqpmt fr gymnstcs, athltcs دیگر ورزشی (شامل تنیس روی میز)/بازی در فضای باز.”

کل واردات برای همین سر و دوره ₹ 139,912.07 لاخ. چین اختصاص بیش از 65 درصد از این بازار است. دور دوم شد و ژاپن (₹11,588.51 لاخ).

همچنین به عنوان خوانده شده | معما از نواک جوکوویچ: تنیس, قهرمان تبدیل آنتاگونیست در زمان Covid-19

رشد واردات چین در هند ورزشی بازار شده است سریع. از ₹ 59,434.58 لاخ در 2014-15 به ₹ 107,514.25 لاخ در 2018-19 با توجه به وزارت اطلاعات. که بیش از 80 درصد افزایش در مدت پنج سال.

“حتی اگر یک طرح ممنوعیت واردات چینی آن را نمی خواهد اتفاق می افتد از فردا. ما برای اولین بار نیاز به توسعه که همان زیرساخت برای مطابقت با توده قابلیت تولید و کیفیت محصولات چینی می گوید:” Virender Nagpal مالک از Sportsline است که صادرات کریکت کلاه پد و سپاه پاسداران است.

“امکانات در حال توسعه هستند در هند بلکه در آن زمان خواهد بود. ما اول باید کار به سمت از بین بردن پیچیدگی در گرفتن های مختلف compliances در راه اندازی یک صنعت در هند. امروز چین هزینه و همچنین مزیت کیفیت.

با توجه به Nagpal چین یک دژ محکم در بدمینتون, تنیس, تناسب اندام و تجهیزات. “حتی بسکتبال و فوتبال را شروع کرده اند که از چین,” او اضافه می کند. “این نه تنها مواد خام رسید اما محصولات بیش از حد است که وارد شده است.”

را تیشن به عنوان مثال یک چینی ورزشی واحد تولیدی است که تولید ارزانترین بین المللی فدراسیون ژیمناستیک (FIG)-تجهیزات مورد تایید. Arsalan Grover اجرا می شود پونا-بر اساس شرکت است که توزیع تیشن تجهیزات در کشور است. او می گوید: “اگر هزینه های کلی یک مجموعه ای از وسایل و تجهیزات ژیمناستیک است, ~ 1 کرور از تیشن آن خواهد بود دو مقدار از یک تولید کننده یا یک شرکت فرانسوی.”

چرا توزیع کنندگان و یا ورزشکاران به نوبه خود به هر کس دیگری ؟

به دست آوردن چشم

آن را نه تنها ورزشی که بازار شاهد رشد یافت. هند و چین تجارت دو جانبه بین ماه های ژانویه و نوامبر سال 2019 ایستاده بود در $84.3 میلیارد دلار است. و بیشتر هجوم محصولات چینی در هند بیشتر استفاده از ورزش به عنوان وسیله ای برای تبلیغ اجناس خود را. شرکت های چینی را درک کرده اند این هست. برای مثال Vivo حفظ IPL عنوان اسپانسر با یک ~2199 کرور پیشنهاد برای مدت پنج سال. “است که یک 554 درصد افزایش نسبت به قبلی قرارداد” BCCI بود و پس از آن در بیانیه ای گفت.

در حالی که Vivo نیز پرداخت ~ 300 کرور به فرمان عنوان حمایت از حقوق Pro کبدی لیگ برای پنج سال رقبای خود Oppo بیشتر توپ زدن آنها (~ 1079 کرور به Vivo را ~ 768 کرور) برای تبدیل شدن به تیم کریکت هند اولیه پیراهن اسپانسر در سال 2017.

“این Oppos و Vivos جهان تولید گوشی های تلفن همراه برای توده ها. و چه بهتر از کریکت – بازی تودهها در هند – به جمع آوری توپ چشم? سپس آن را می شود بدون ذهن و بسیار خوشحال به سرمایه گذاری در این نوع از پول برای رسیدن آنها به دنبال” می گوید Amarjeet سینگ ارشد, همکاری با KPMG هند که دارای تخصص در شروع یو پی اس در fintech فضا.

همچنین به عنوان خوانده شده | لوکا رومرو, 15, تبدیل به جوانترین بازیکن لالیگا

Oppo اتفاقا نمی بینم خود را پنج ساله مقابله با تیم هند و جایگزین شد در سال 2019 توسط Byju را – آموزش آنلاین شرکت است که دیده می شود به طور کامل ،

اما از آن نمی باشد. Byju را تاسیس توسط Byju Raveendran در سال 2011 چندین سرمایه گذاران بین المللی. از جمله Tencent چینی چند ملیتی شرکت هولدینگ شرکت.

در ماه جولای سال 2017 Tencent پمپ در حدود 40 میلیون دلار در Byju و دوباره سرمایه گذاری شده در مارس 2019. آیا این توجیه به برچسب یک خانه رشد شرکت مانند Byju را ‘چینی’ فقط بر اساس آن سرمایه گذاران ؟

پس از آن لیستی از جمله سرمایه گذاری در کریکت هند است که بسیار طولانی است.

Paytm عنوان اسپانسر داخلی و بین المللی در مسابقات کریکت در هند دیده می شود بیش از 600 میلیون دلار از چین Alibaba Group. Dream11 یک پلت فرم بازی آنلاین و شریک رسمی از هر دو BCCI و IPL در سال 2018 دیدم 100 میلیون دلار سرمایه گذاری از Tencent. Dream11 رسمی شریک هندی سوپر لیگ نیز هست.

این لیست همچنین شامل Swiggy و MakeMyTrip – که هر دو باید سنگین سرمایه گذاری چین – که IPL کاردانی حامیان در سال 2019.

“در جهانی جهانی جمعیت با MNCs در حالی که شرکت ها قطعا باید بعد از اختلاط آن است که تقریبا غیر ممکن است به ویژگی های شرکت های ‘ملیت'” می گوید: Lenovo Kamath, ورزش, وکیل و متولی از GoSports بنیاد – یک سازمان غیر دولتی است که پشتیبانی مردمی ورزشکاران است.

“مالکیت سهام است و تنها محدود به جنبه های تجاری علاقه و وجود دارد بسیاری از راه مستقیم و غیر مستقیم از سرمایه گذاری در سهام. هر گونه تلاش برای ویژگی های شرکت های ملیت های مختلف از محل خود را به محل اختلاط است به احتمال زیاد محدود و بیهوده ورزش است.”

هیچ بخشنامه هنوز

دولت هند است و در عین حال به بیرون آمدن با یک روشن رهنمود برای راه پیش رو. تا آن زمان اکثر تخته و سازمان های خوشحال هستند به صبر کنید و تماشا کنید.

“حامیان هستند سخت به آمده است. ما را انتخاب Li-Ning به هند المپیک مشروط پوشاک حامیان چرا که آنها بالاترین مناقصه. ما تا به حال یک قرارداد تا بازی های المپیک توکیو که قرار بود به اتفاق می افتد در این سال است. آن به تعویق افتاد تا سال 2021 و قرارداد رو تمدید می گوید:” Rajeev مهتا IOA دبیر.

“وجود دارد هیچ سوال از لغو قرارداد قبل از دولت دستورالعمل در می آید.”

حتی در مورد ناگهانی فسخ قرارداد Kamath تخمین می زند که از آن خواهد شد, هندی, ورزشی, که بیشتر رنج می برند.

“اگر یک حزب خاتمه یک توافق قبل از موعد مقرر و به طور یک جانبه در شیوه ای نه فکر تحت این توافق نامه می تواند این مقدار را به نقض توافق و درمان از خسارت در دسترس خواهد بود,” او می گوید.

(با ورودی از Navneet سینگ)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>