نیروی هوایی می تواند سریعتر تبلیغات در حفظ و نگهداری طرح

Category: هندوستان تایمز هند | No comments

نیروی هوایی هند (IAF) ممکن است نظر خود را ارتقاء سیاست اجازه می دهد تا گروه کاپیتان برای تبدیل شدن به هوا commodores سریع تر به عنوان بخشی از یک طرح فراگیر برای بهبود چشم انداز شغلی خود و نگه داشتن خلبانان از ترک خدمت, دو, مقامات ارشد دولتی گفت: به شرط ناشناس ماندن.

یک مشکل روند خلبانان ترک نیروی هوایی در طول دو سال گذشته برای پیوستن به شرکت های هواپیمایی خصوصی که ارائه بهتر حقوق و دستمزد و perquisites دارای پله آلارم زنگ در IAF قانع کننده آن را به سهام از مشکل و تدبیر راه برای حفظ استعداد.

بیش از 200 وسط پله خلبانان نیروی هوایی اسرائیل در زمان بازنشستگی پیش از موعد و یا چه نیروی هوایی تماس زودرس جدایی از خدمات (PSS) در طول 2018-19 گفت: اولین رسمی ذکر شده در بالا. او تاکید کرد که این رقم به مراتب بالاتر از قابل قبول است. IAF دریافت برنامه های کاربردی از بیش از 300 افسران برای بازنشستگی پیش از موعد در طول دو سال گذشته از آنها 200 منتشر شد.

“تعدادی از افسران بودند که اجازه خروج بیش از حد بالا است. با توجه به ارزیابی ما اگر بیش از 60 خلبانان ترک در هر سال می تواند باعث ایجاد یک عدم تعادل در عملکرد. ما نمی توانیم اجازه می دهد تا اعداد به فراتر از آنچه قابل قبول است” گفت: دومین رسمی ذکر شده در بالا گفت.

جنگنده ها این است که دست زدن خلبان احتباس مشکل با اتخاذ چند جانبه رویکرد است که شامل بررسی ارتقاء سیاست حذف رکود سفت معیارهای واجد شرایط بودن برای اعطای PSS دادن افسران وضوح بیشتری در مورد رشد حرفه ای و خوب تنظیم سیاست منابع انسانی به آدرس مسائل مربوط به موارد تصدی و خانواده مورد نیاز است.

هندوستان تایمز گزارش داد در 15 فوریه که جنگنده های نیروی کار برای تشدید قوانین برای جلوگیری از آن خلبانان از ترک خدمت و یک قایق از اقدامات بود در حال اجرا به دستگیری روند از افسران ترک نیروی هوایی را به خوبی پرداخت پرواز شغل خارج است.

ترویج سیاست در حال بررسی برای حذف رکود در بحرانی حرفه ای مقطع – گروه کاپیتان سطح (معادل یک سرهنگ در ارتش).

“این می تواند تا 13 سال برای یک گروه کاپیتان به ترویج به عنوان یک درجه ناخدا (معادل برید). ما در حال بررسی امکان آوردن آن را به حدود 10 سال برای رسیدگی به خواسته های افسران” اولین مقام گفت.

وسط پله IAF خلبان درآمد تا ₹2 لاخ یک ماه می تواند زمین تا حقوق و دستمزد است که چهار برابر بیشتر به عنوان کاپیتان در خطوط هوایی است. اکثر خلبانان ترک خدمات پس از نادیده گرفته شدن برای ارتقاء و تکمیل 20 سال خدمت که آنها حق را به حقوق بازنشستگی.

“ما در حال صحبت کردن در مورد یک پتو ممنوعیت خلبانان ترک نیروی هوایی. اما برخی از محدودیت های تحمیل شده بودن است به طوری که نیروی هوایی اسرائیل رنج می برند نیست. به طور همزمان ما در حال اتخاذ یک رویکرد پیشگیرانه برای رسیدگی به مسائلی که باعث ناراحتی مردم” اولین مقام گفت.

دوم گفت: خلبانان که تا به حال نادیده گرفته شده است برای ترویج داده می شود اولویت برای آزادی های اولیه و به دنبال آن ماموران که آن را به رتبه بعدی تنها در آخرین ارتقاء هیئت مدیره. در حالی که اکثر خلبانان معمولا نگاهی ترک پس از نادیده گرفته شدن برای ترویج شده اند وجود دارد موارد از قرار دادن مردم در مقالات خود را قبل از رسیدن به این مرحله است.

“200 که خلبانان ترک در طول 2018-19 شامل افسران بوده و جایگزین به خوبی انجام شد. که نمی تواند اجازه رفتن. ما به دنبال در این مسائل بسیار با دقت” دومین رسمی اضافه شده است.

به گفته کارشناسان این بود که بحرانی برای نیروی هوایی اسرائیل به اطمینان حاصل شود که آن را تا به حال تعداد کافی از خلبانان به صورت عملیاتی استفاده.

“آن سالها طول می کشد به operationalise یک خلبان. و سپس می آید زمانی که او نیاز به بازگشت به این کشور از زمان و تلاش او را در سرمایه گذاری. مردم پیوستن به نیروی هوایی خود را. جنگنده ها به اجرای سیاست هایی که اطمینان از حداقل قدرت از خلبانان نگهداری می شود برای انجام عملیاتی نقش” سعید ایزدی مارشال Manmohan بهادر (retd) اضافی و مدیر کل مرکز نیروی هوایی مطالعات.

او اضافه کرد که جنگنده های نیروی انسانی منابع سیاست نگاه به جنبه انسانی و پیشرفت حرفه ای از افسران و وجود دارد ساخته شده در مکانیسم مطمئن شوید که واقعی موارد اولیه برای تخلیه رنج می برند نیست.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>