دریایی از صندلی و فقط 11 آگهی: شرکت های هواپیمایی’ گلایه های کوتوله به ما کمک

Category: هندوستان تایمز جهان | No comments

میگوئل دیاز را JetBlue Airways Corp. پرواز از نیویورک به اورلاندو هزینه فقط $79 با یک کیسه بررسی و تقریبا خالی بود. 11 مسافر در هر حال یک ردیف از صندلی خود فاصله حداقل شش فوت از هم جدا برای حفظ ارتفاع بالا اجتماعی فاصله.

“کل تجربه لوکس” 30 ساله کوئینز کتابدار گفت.

او یکی از 279,018 افرادی که از طریق امنیت در ایالات متحده فرودگاه در سه شنبه — مقایسه با 2.2 میلیون در همان روز از یک سال پیش. با کروناویروس همه گیر شدن تعدادی از مسافران در حال حاضر بیش از 90% برخی از خطوط هوایی ایالات متحده اعلام کرده اند برنامه ای برای برش به عنوان بسیاری از هشت نفر از 10 پرواز در ماه های آینده.

که به آنها کردم و کارکنان خود را پیش بینی یک $61 میلیارد هوانوردی بسته کمک در $2 تریلیون اقتصادی نجات لایحه امضا جمعه توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. نجات طراحی شده است برای جلوگیری از اخراج هزاران نفر از, اما آن را حل نمی کند, صنعت بزرگترین مشکل: عدم مسافران است.

حامل باید برش مواد غذایی و نوشیدنی, سرویس تنها با کنسرو شده و یا آب بطری در صورت درخواست در دسترس در برخی از موارد است. و با مسافر کابین پرواز تقریبا خالی شرکت های هواپیمایی در حال تبدیل شدن به حمل و نقل عملیات. American Airlines Group Inc. آغاز شده بسته-تنها پرواز برای اولین بار در 36 سال و Delta Air Lines, Inc. گسترش منشور حمل و نقل عملیات.

در عین حال پتانسیل برای ماهها اختلال به مراتب سنگین تر بودن از آنچه در این صنعت مواجه شده پس از سپتامبر. 11, 2001 حملات تروریستی.

حامل در حال از دست دادن پول در تقریبا در هر پرواز است.

“شما نمی توانید برش یک هواپیما در نیمه گفت:” مایکل توپ, یک استاد دانشگاه مریلند رابرت حسين اسمیت دانشکده کسب و کار که تخصصی در مسائل حمل و نقل هوایی. “شما کاهش سطح خود را از خدمات اما شما باید برای حفظ پایه راه ها و شبکه خود را.”

نجات طرح اختصاص 50 میلیارد دلار به مسافر خطوط هوایی نیمه در وام و نیم در کمک نقدی اختصاص داده شده به طور انحصاری برای حقوق و دستمزد و مزایای بهداشت و درمان و دیگر کارکنان, هزینه ها. محموله روگرفت هواپیمایی پیمانکاران و فرودگاه ها نیز خواهد بود واجد شرایط برای کمک.

وجود رشته های متصل. خطوط هوایی ممکن است به گزینه های دولت, سهام ممتاز یا اوراق بهادار دیگر در ازای پشتیبانی می کند. کمک نیز ممنوع سهام buybacks و محدودیت های اجرایی پرداخت غرامت در میان محدودیت های دیگر طراحی شده برای جلوگیری از واکنش بیش از شرکت های بزرگ سخاوتمندانه که به دنبال دولت قبلی نجات از شرکت های بزرگ در مشکل.

“این است که یک شرکت هواپیمایی نجات. آن است که حمایت از شرکت های هواپیمایی برای امنیت ملی دلیل که مالیات جبران خواهد شد برای” وزیر خزانه داری استیون Mnuchin روز جمعه گفت در فاکس اخبار کسب و کار. “ما نیاز به مطمئن شوید که هنگامی که ما بازگشایی اقتصاد ما مسافرت داخلی.”

این لایحه خواستار Mnuchin به انتشار نرم افزار روش برای حقوق و دستمزد کمک در ظرف پنج روز. و اولین حقوق و دستمزد کمک های مالی به شرکت های هواپیمایی باید از بیرون رفتن در عرض 10 روز.

فوق العاده ای کمک لازم بود تا حامل می تواند به سرعت پاسخ پس از ویروس و اجتماعی فاصله اقدامات به مسیر خود American Airlines اجرایی داگ پارکر گفت: کارگران در یک پیام ویدئویی در روز پنج شنبه.

“ما مقامات منتخب می خواهند ما را به ادامه به ارائه امن سفر هوایی از طریق این بحران و آنها می خواهند ما را به بالا و پرواز زمانی که تقاضا برای سفر میدارد تا دوباره و این چیزی است که ما قصد داریم به انجام,” او گفت:.

در ازای کمک های مالی شرکت های هواپیمایی باید حفظ سطح اشتغال از طریق سپتامبر و محروم از برش کارگر پرداخت و مزایای. بسیاری از کارکنان شرکت هواپیمایی پرداخت می شود ساعتی و کار خواهد شد کمتر شیفت بنابراین خود را چک رود کوچک به طور قابل توجهی.

شرکت ها نیز در حال منع از پرداخت سود سهام یا خرید سهام از طریق سپتامبر 2021 و باید کلاه اجرایی جبران خسارت و فسخ پرداخت برای دو سال.

یک ماده از قانون به حمل و نقل وزیر ایلین چائو اقتدار به زور هواپیمایی پذیرش کمک های اولیه برای ادامه پرواز به مقصد آنها در خدمت به عنوان از آوریل 1 اما این معلوم نیست که چگونه ممکن است اداره کردن این قدرت است.زبان کوتاه متوقف می شود نیاز به شرکت های هواپیمایی برای ادامه زمان برنامه. آن را صرفا می گوید که آنها برای ادامه پرواز به فرودگاه آنها در حال حاضر در حال خدمت می کنند و نمی گویند که چگونه اغلب. این لایحه همچنین به چائو عرض گسترده ای کرد و گفت او می تواند انجام آنچه او بداند لازم است.

“این مسئله مهم است و بخش پشتیبانی از قصد حفظ یک شبکه ملی از سرویس هوایی به جوامع در سراسر کشور” این سازمان در بیانیه ای گفت. “ما باید راهنمایی بیشتر در مورد چگونگی این انجام خواهد شد در این روز آمده است.”

در علاوه بر این به تزریق پول نقد و وام های موجود در صندوق های قانون, لایحه شامل اضافی 56 میلیون دلار به عنوان مکمل پروازهای به, روستایی فرودگاه به “جلوگیری از آماده شدن برای, و پاسخ به کوروناویروس.”

“دولت نمی خواهید ما را به تعطیل چون ما ضروری است” گفت: Southwest Airlines Co. مدیر ارشد اجرایی Gary کلی. “این ممکن است در همان تعداد مسافران قبل از ما بود, اما شما قطعا تعطیل کشور را اگر ما وسیله ای برای حمل و نقل کالا و مردم است. بنابراین آنها می خواهند ما را به پرواز.”

شرکت های هواپیمایی در حال حاضر با عجله به بریده بریده هزینه های دیگر. مدیران در نظر گرفتن کاهش پرداخت انجماد استخدام و ارائه داوطلبانه مرخصی بدون حقوق به کارمندان — بیش از 21,000 داوطلب برای ارائه می دهد از جمله در دلتا به تنهایی.

بالاتر از همه با چند تا مسافران پرواز حامل به طور چشمگیری کاهش برنامه پرواز — خطوط هوایی آمریکا در حال برنامه ریزی یک 80% کاهش در پرواز ممکن است در حالی که دلتا پیرایش 70 ٪ است. دو نوع پارکینگ بیش از 1000 هواپیما. هواپیمایی متحده Holdings, Inc. را کاهش دهد, پرواز 60% در ماه آینده با کاهش بیشتر احتمال دارد در ماه مه.

چنین کاهش شدیدی هستند “زمین جدید” گفت: توپ, دانشگاه مریلند استاد. “این نمی تواند یک وضعیت بلند مدت و یا چیزی رو به من بدهید.”

اداره هوانوردی فدرال گرفته و مراحل را مانند دادن هواپیمایی مهلت برای خلبانان و دیگران برای تکمیل آموزش و اجازه می دهد حامل به توقف پرواز به متراکم فرودگاه که در آن آنها به طور معمول از دست دادن اسلات که رفت و استفاده نشده.

خاموش کردن کل?

این ابزار ممکن است تنها تا کنون و اندک تقاضای مسافر بیشتر به معنی اقدامات افراطی را نمی توان رد کرد با توجه به مایک بوید, رئيس جمهور از حمل و نقل هوایی مشاور بوید گروه بین المللی.

“بسته خواهد شد و نه ارائه یک چیز است که خطوط هوایی نیاز – کسب و کار” بوید گفت: در گزارش پنج شنبه. “شرکت های هواپیمایی در حال پرواز خالی هواپیما-بارگذاری عوامل و یا پایین تر — و این برنامه امداد تنها به گسترش مقدار از زمان قبل از این صنعت به زمین خود را. در مجموع یا تقریبا کل موقت خاموش است در کارت بدون در نظر گرفتن آنچه که کنگره می خواهد.”

فرودگاه باید آماده به صورت بالقوه خدمات هوایی shutdown از ناشناخته مدت “است که می تواند آشکار در شماره روز” او گفت:.

این صنعت خواهد شد و به احتمال زیاد آمار پایین آن نقطه در سه ماهه دوم احتمالا قبل از شروع به دوباره بجای اول برگشتن در سه ماهه سوم Cowen تحلیلگر Helane بکر گفت از طریق ایمیل.

“اگر ترافیک خطوط هوایی شروع به آمده به عقب در اواسط تا اواخر ماه ژوئن یا ژوئیه ما گمان هواپیمایی خوب خواهد بود. اگر آن را طول می کشد و سپس هنگامی که 30 سپتامبر می آید همراه آنها شروع به تصمیم گیری های دشوار در مورد furloughing کارکنان تا زمانی که نیاز وجود دارد برای آنها دوباره,” او گفت:.

ملاحظات عملی

در این میان شرکت های هواپیمایی را مجبور به گریبان با انتخاب های دشوار است.

“ما قطعا باور نمی کنم آنها می توانند همچنان به پرواز 5% بار عوامل به طور نامحدود و نه باید آنها اما به یاد داشته باشید خلبانان نیاز به حفظ حداقل سطح خاصی از پرواز هر ماه و یا آنها نمی توانند پرواز کنند تا زمانی که آنها دوباره واجد شرایط” او گفت:. “به عنوان یک نتیجه در حالی که تعطیلی کامل برای چند هفته ممکن است بهتر آن است که احتمالا غیر عملی است.”

برای افرادی که همچنان به پرواز آنها به احتمال زیاد مقدار زیادی از اتاق را برای حرکت کابین. Jaydene بنیامین 26 ساله آفریقای جنوبی که به نیویورک نقل مکان کرد به عنوان بخشی از یک جفت au برنامه پا کردن جنوب غربی پرواز به لس آنجلس و حومه Burbank در روز پنج شنبه تنها با تعداد انگشت شماری از مسافران در هیئت مدیره.

“افرادی بودند که به ماسک ، من نمی پوشیدن. من شنیده ام که شما باید پوشیدن یک مگر اینکه شما در حال حاضر آلوده” بنیامین گفت. “هر کس که تاکید بیش از coronavirus اما من نگران بود چون من بیکار و پول ندارند. من دوست ندارم که مردم دیگر مشکل است.”

او گفت که او فرار کرد نیویورک به عنوان آخرین چاره به دنبال کار و برنامه های خود در قرنطینه به مدت دو هفته پس از دولت فدرال توصیه می شود که گام برای همه ترک این شهر در اوایل این هفته.

او گفت: وجود دارد هیچ غیر معمول غربالگری زمانی که او فرود آمد.

“وجود دارد افسران پلیس در این نزدیکی هست که اعلام شد که هر کسی که می بیند کسی که ناخوشی باید گزارش آن را که در آن بود,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>