2 مستند نقض آشکار است که این نقطه ضعف از دولت هند | نظر

Category: هندوستان تایمز هند | No comments

ماده 14 قانون اساسی هند وعده برابری در قانون است و همه باید با رسیدگی می شود به همان اندازه. قانون اساسی ما فراهم می کند حفاظت برای ادیان کلاس ها و دسته بندی ها در آموزش و پرورش, رزرو قانون کیفری توسط agnostic در موضوع تعیین گناه. اگر شما شکستن قانون مجازات اسلامی و دیگر قوانین و درمان همه افراد به طور مساوی هر چند جملات تعلق می گیرد ممکن است متفاوت باشد.

جنجال های اخیر در دهلی نو در مورد Tablighi Jamaat در ادامه به خانه هزاران نفر از مردم در آن محل و یا چند صد در یافت Gurdwara Majnu ka Tila با وجود تهدید قریب الوقوع از Covid-19 و closedown از نهادهای مذهبی مسائل عمومی ایمنی, بهداشت و متعاقب جنایی تحریم.

حتی پس از حکومت نظامی (در بخش 144 از دادرسی کیفری) و جهت تحت مدیریت بحران وارد عمل شدند و در محل ادامه داد: حضور تعداد زیادی در چنین اماکن مذهبی را مطرح کرد خطر سلامت نه تنها به کسانی که در حال حاضر اما به هر فردی که در تماس با این پتانسیل حامل Sars-CoV-2 پاتوژن. طبق گزارشات بیش از 21,200 مردم قرار داده شده اند و تحت قرنطینه در این حساب و هزینه انسانی این است که این حماقت را تا به حال کشف شده در هفته ها و ماه های آینده.

آنچه این فاجعه در معرض هند است دولت نشده ناتوانی در عمل با سرعت و به طور موثر در برابر جوامع مذهبی و موسسات حتی در جایی که وجود دارد نقض آشکار قانون است. روند فکری که به جای اجرای قانون به طور موثر به نظر می رسد در وثیقه مسائل و ممکن است پیامدهای عمل در برابر کسانی که به اظهار یا تبلیغ دین است نقطه ضعف از دولت هند در کاربرد آن قانون است.

آن است که آیا Tablighi Jamaat جمع آوری و یا Majnu Ka Tilla Gurdwara جمعیت (هر دو در دهلی نو) چنین گردهمایی از افراد برای توابع مذهبی بود به روشنی در نقض قانون و دپو ثبت شده است. اما این تحقیقات تنها واکنشی و پیشگیرانه رویکرد به نقض قانون که آن دوره را اگر یک chargesheet است که در نهایت زمینه با دادستان است.

آنچه که یک ماده بیشتر غم و اندوه است که در حالی که مفاد مدیریت بحران عمل می کنند و از بخش 144 Cr.کامپیوتر شد و در نیروی خود را نقض مجازات نیز تحت مقررات کیفری برای گسترش بیماری در بخش 269, 270 و 271 (هندی قانون مجازات اسلامی) است که مورد پرسش در برخی از محله های.

دیگران گمراه کمتر در حالی که به تصویر کشیدن آن به عنوان جمعی از موضوع که آن را نه بود و نه است. چنین angularities باید به دور انداخته شود چرا که هدف ما تنها باید به اطمینان حاصل شود که هر منبع قانونی و یا در غیر این صورت اعمال می شود به طور موثر برای مهار این بیماری مخوف. به اصطلاح این سلامت و ایمنی عمومی موضوع به عنوان یک جمعی از موضوع و یا معادل آن تنبیه کردن یک جامعه است که نقض قانون و ممکن است دعوت به عمل جنایی.

پان هند-تلاش برای به اجرا درآوردن قوانین ما در حالی که برخورد با Covid-19 مسئله بهداشت از اجرای قانون کیفری عمومی ایمنی و نظم است. آیا اقدامات پیشگیرانه است که به دنبال به بود گرفته شده توسط مقامات دولتی و یا پیگرد قانونی راه اندازی شد ما به عنوان سرخپوستان و به عنوان اعضای نژاد بشر اشغال این سیاره باید درک کنند که این زمان برای ما به عنوان یک جهان و یک نفر و در هند به عنوان یک ملت است. از آن زمان به گام فراتر از تفاوت های ما و تمرکز بر بزرگتر خوب است که حفاظت از 130 کرور مردم در هند است که تضمین های موثر و برابر اجرای قانون است.

وجود مردان شجاع و زنان در این زمینه – و پزشکان و امدادگران, کارکنان دولت, افسران پلیس همه آنها را به خطر می اندازند زندگی خود و کسانی که از خانواده خود را به اطمینان حاصل شود که ما جزر و مد در طول این بحران با از دست دادن حداقل از زندگی انسان است. پزشکان که درمان بیماران را بررسی و یا در نظر گرفتن طبقه عقیده یا دین در حالی که صرفه جویی در زندگی. و نه پلیس و ماموران دولتی اجرای مستند.

و در حالی که این قانون باید به طور مساوی اعمال می شود صرف نظر از طبقه عقیده و مذهب کسانی که سوال استفاده از این قانون و یا معادل آن به دنبال تمرکز بر این به طور انحصاری ایمنی و بهداشت موضوع را در جمعی از خطوط در واقع مانع ملی شود.

(Sidharth Luthra سابق اضافی وکیل کلی از هند و Ketaki Goswami یک وکیل)

tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>