قانون 10: صحبت زیادی کنید
در نزدیکی تاریخ انتشار کتاب ، ناشر شما می تواند به مصاحبه هایی کمک کند ، که ممکن است شامل رادیو ، پادکست ها ، روزنامه ها و تلویزیون باشد. اگر از قبل در رسانه ها مخاطب دارید ، ایده خوبی است که با آنها ارتباط برقرار کنید و ببینید که آیا آنها نیز علاقه مند هستند یا خیر. همچنین ممکن است گزینه ای برای گفتگوهای عمومی درباره کتاب وجود داشته باشد. اینها ممکن است رویدادهای یک طرفه یا کنفرانس های فن آوری و / یا کسب و کار با چندین سخنران دیگر باشد. هر رویدادی دارای شکاف زمانی و مخاطبان کمی متفاوت خواهد بود ، بنابراین اگرچه ممکن است بخواهید چند مباحث تکراری را شامل شوید ، اما باید برنامه ریزی کنید که انعطاف پذیر باشید.

جلوگیری از مغایرت تبلیغات عمومی با کار علمی شما می تواند دشوار باشد. در بعضی موارد ، ممکن است لازم باشد وقایع مربوط به کتاب را به دلیل تعهدات دانشگاهی موجود ، رد کنید. این مرحله تبلیغاتی کار زیادی است ، اما می تواند بسیار سرگرم کننده نیز باشد. پس از ماهها کار به تنهایی روی کتاب ، فرصتی است که می توانید داستان ها و ایده های موجود در کتاب خود را با مخاطبان گسترده تری به اشتراک بگذارید. به عنوان یک نویسنده ، این احساس شگفت انگیز است که ببینید مردم از چیزی که شما ایجاد کرده اید لذت می برند.

http://tinyurl.com/rpxvrnp
https://rebrand.ly/7wfl5yp
https://bit.ly/2XtPrLa
https://xip.li/6Ofbpc
https://is.gd/oPBD0R
https://v.gd/N1YLjV
https://v.ht/r2nO
https://plink.ir/Cv78S
https://clck.ru/Mvo4B
http://ulvis.net/nQId
https://cutt.ly/YtCKlTQ
https://shrtco.de/hqYIX
http://tny.im/Vd8Ac

منبع : https://b2n.ir/951151