علائم خرابی پیستون خودرو

فی مابین پیستون و دیواره سیلندر آب بندی محکمی وجود دارد. اندازه رخنه عمودی پیستون،نشان دهنده مقدارارتجاعی بودن آن است.حالت ارتجاعی بیش ازاندازه پیستون،باعث لرزش وتکان زیادپیستون درسیلندر میشودونیزآن راازحالت اساسی خودخارج میکند.درچنین حالتی نشت گازازکناره های پیستون،افزایش یافته،روغن سوزی موتور زیادترمیشود.اگرشیارروی پیستون کاملاعمود باشد،درسیلندرخط ایجادمیشودودردیواره،برآمدگی به وجود می آید.لذاشیارراکمی مایل می سازند. همین بدان مضمون‌ است که فشار مداوم برای کمتر وزن میله اتصال و پیستون وجود دارد. ازآلیاژهای آلومینیم،به خاطرسبکی وزن وانتقال بهترگرما درساختن پیستونها به کارگیری میشود.اما درگرمای معادل اهمیت پیستون چدنی شبیه دوبرابرمنبسط میشوند.بنابراین پیش بینی هایی درساختمان پیستونهای آلومینیمی به کار می آیدتاازانبساط بیش ازاندازه آن پرهیز شود. این بدان معناست که لقی در همین پیستون میبایست اندکی بیشتر از لقی در پیستونهای چدنی باشد، به طور معمول برای دوری از انبساط پیستونها از روشهای مخصوصی به کارگیری می‌گردد که در تحت چهار طریق رایج آنان را به اختصار میکنیم. پیستونها از همین منظر به دو مدل دو زمان و چهار روزگار تقسیم میشوند. پیستون های دو روزگار را در سواریهای سایز ریز حساس موتورهای ناچیز حجم تماشا میکنیم. همچنین در رخ تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.در شکل مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا این که بر خلاف قوانین از بحث کردن و جواب دادن به آن ها قطع دوری کرده و تنها مسئله را از روش آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید. تراز بالایی بعضی از آن ها به شکل صاف و مسطح، برخی به صورت گنبدی و بعضا نیز به رخ مقعر است. سطح بالای پیستون ها را غالبا به سه شرایط می سازند. در این مدل پیستون حجم محیط احتراق برابر اصلی حالت فابریک بوده و به هیچ وجه افت کمپرس و افت حجمی نبوده و طبیعتا عجله و قدرت موتور مانند وضعیت فابریک خواهد بود. پیستون بیضی شکل وقتی گرم شودبه موقعیت دایره ای تام درمی آید.برای سهولت حرکت پیستون درسیلندروجلوگیری ازگیرکردن آن دراثرانبساط درسیلندر،لازم میباشد لقی کمی در بین پیستون وسیلندر پیشبینی شود.دراین مسافت کم،قشرنازکی ازروغن قرارمیگیرد وفاصله راپرمیکند.ضمن آنکه اصطکاک ایجادشده راتقلیل میدهد،ازسایشسریع آن دونیز می کاهدو موجب تبادل حرارت میگردد.مقدارلقی پیستون درحالت سردبودن موتور،زیادتراست،ولی باگرم شدن موتور پیستون سریعتر انبساط پیداکرده،لقی آن باسیلندر کمترمیشود.علت انبساط بیشترپیستون دوعامل است:یکی گرمای بیشتری که به پیستون تاثیرمیکندودیگری ضریب انبساط زیادترپیستون آلومینیمی نسبت به سیلندر چدنی.پیستونهای بیضی صورت که به جهت دوری ازچسبیدن پیستون به سیلندر(گریپاژ)ساخته میشودبا بعدها خاصی طرح میگرددبطوری که قطرپیستون که درمحور تکیه گاه گژن پین قرارداردبه میزان 0/15 میلیمتر ازقطردیگرکوچکتراست وقطرپیستون درروی محور45 رتبه ای نسبت به محور0/075 میلیمتر،کوچکترازبزرگترین قطرپیستون است. چنانچه شما هر نوع سوالی در رابطه اصلی کجا و نحوه استفاده از خرید پیستون tu5 دارید، می توانید اصلی ما در ورقه وب تماس بگیرید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter kameralı su tesisatçısı