سئو سایت | فروشگاه اینترنتی

Category: دسته‌بندی نشده | No comments

f) معیارهای موجود در پشت کلمات کلیدی را که می خواهید بشناسید
بیشتر افراد هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی کاملاً روی دو معیار زیر تمرکز می کنند:

حجم جستجو (تعداد جستجوهای ماهانه ، به طور متوسط) ، و
مشکل در کلمات کلیدی (تخمینی از اینکه در صفحه اول نتایج جستجو برای آن اصطلاح آسان یا سخت خواهد بود).
اینها مهم هستند زیرا آنها بینش مفیدی در مورد پتانسیل کلمه کلیدی و رتبه بندی چقدر دشوار برای آن ارائه می دهند.

اما ، به جای اینکه فقط به حجم جستجو نگاه کنید ، باید سعی کنید پتانسیل ترافیک جستجوی واقعی برای هر کلمه کلیدی را دریابید. به این ترتیب ، می توانید تلاشهای خود را برای رتبه بندی برای افرادی که احتمالاً بیشترین هدف را به مقصد خود ارسال می کنند متمرکز کنید.

در Ahrefs می توانید با مراجعه به آمار ترافیک صفحات برتر رتبه بندی فعلی در مرور کلی SERP در کلید واژه Explorer ، این کار را انجام دهید:

نمای کلی serp

این به شما می گوید کل ترافیک ماهانه جستجو برآورد شده به هر یک از صفحات برتر رتبه بندی شده.

همچنین می توانید ببینید که این صفحات (که برای هتل های دوبلین رتبه بندی می شوند ) نیز برای بسیاری از کلید واژه های مرتبط دیگر رتبه بندی می شوند. با نگاهی به این آمار ، شما می توانید ایده ای از نوع ترافیکی که می توانید در صورت موفقیت در رتبه بندی به صفحه خود برسید ، به شما نشان می دهد.

توجه داشته باشید که پتانسیل ترافیک واقعی می تواند به میزان قابل توجهی از حجم جستجوی کلمه کلیدی مورد تحقیق خود فراتر رود.
http://tinyurl.com/vx7qps9
https://rebrand.ly/3cycmpg
https://bit.ly/3aZsnHL
https://xip.li/vzb5OZ
https://is.gd/ePojR7
https://v.gd/lWF0nv
https://v.ht/5s2q
https://plink.ir/BqrdK
https://u.nu/tdulr
https://clck.ru/MuWtF
http://ulvis.net/JOur
https://cutt.ly/9tZVOki
https://shrtco.de/o7mWs
http://tny.im/nnk6m
منبع :http://ulvis.net/cYLS

سئو سایت | فروشگاه اینترنتی

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>