راهنمای تشخیص معایب پیستون

به طور معمول محفظه احتراق بر روي تاج پیستون تعبیه مي شود. تاج پیستون به عبارتی قسمت بالایی پیستون بوده و صورت آن اثر گذاری بسزایی بر طرز احتراق سوخت دارد چنانچه طراحی صحیح آن ، سبب ساز اختلاط بهتر سوخت و هوا شده و توان بهینه را تولید می نماید . در نهات حیاتی به حرکت در داخل شدن میل لنگ چرخ ها شروع به حرکت می کنند. اعضای متحرک درون موتور منجمله پیستون، سوپاپ، میل لنگ و … پیستون: استوانه توخالی سربسته ای هست كه نیروی احتراق را توسط شاتون به میل لنگ منتقل می کند . آن گاه شاتون به حرکت در می آید و باعث به حرکت درآمدن میل لنگ می شود. وقتی اصلی شتاب فراوان رانندگی می کنید همین اتفاق در هر سیلندر 30 تا 40 بار در ثانیه شکل می دهد . پس از این سطح بر روی اکثری از پیستون ها را حیاتی لایه ظرافت از آب قلع یا مواد دیگر می پوشانند . هنگامی موتور واضح است پیستون و رینگ ها روی لایه ای از روغن حرکت می کنند که همین فاصله را پر کرده است . دامنه یا تنه پیستون در سه گونه فارغ از برش ، نیمه برش و برش تمام ساخته می شود . حلقه هاي پیستون به دو گونه حلقه هاي كمپرس و رینگ روغني تقسیم مي شود تعداد حلقه ها در هر دسته بستگي به طراحي موتور دارد. پیستون ها از این منظر به دو دسته دو دوران و چهار دوران تقسیم می شوند . این حرکت پیستون باعث به وجود آمدن چهار فعالیت دارای موتور می گردد. بر روی حلقه کمپرسی روغنی احتمالاً علامتهایی وجود دارد، مثلاً آرم S.T.D و یا متن دیگر که همین علامت در دوران کارگزاشتن رینگ می بایست به سمت بالا باشد. از مزایای آلومینیوم می اقتدار به سبکی و ضریب انتقال حرارتی بالا اشاره نمود در برعلیه آلومینیوم اصلی معایبی چون قیمت بالا و انبساط فراوان می باشد . از مزایای چدن هم می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت ، قیمت پایین و انبساط کم آن اشاره نمود و معایب آن هم شامل مواقعی چون وزن بسیار و انتقال حرارت اندک میباشد . اگر خلاصی پیستون خیلی قلیل باشد ، در نتیجه اصطکاک فراوان وسایش شدید ، اقتدار موتور کاهش کاربرد پیستون می یابد . پیستون های آلومینیومی در سرانجام افزایش دما اکثر از سیلندر های چدنی منبسط می شوند و همین امر ممکن می باشد سبب ساز از دربین رفتن خلاصی پیستون شود . در نتیجه در بالای پیستون فضای بیشتری برای انبساط وجود دارد . علت های فساد رینگ پیستون می تواند مضاعف دوچندان باشد اما معمولا همین واقعه به ادله عدم داشتن روغن حادثه می افتد، در صورتی که روغن به میزان کافی در ماشین وجود نداشته باشد حلقه پیستون ها به دشواری فعالیت می نمایند و روی همدیگر ساییده می شوند و همین ساییدگی منجر از در میان رفتن رینگ پیستون ها می شود. به همین برهان می باشد كه معاینه دقیق پیستونها می تواند به مكانیك ها كمك كند كه مبداء بروز اشكال در موتور و یا تهیه نبودن موتور را بتوانند تشخیص دهند. ولی به برهان قابلیت و امکان بالای انبساط پیستون های آلومینیومی بایستی لقی بیشتری فی مابین این جور پیستون و سیلندر در حیث گرفته شود. پمپ های پیستونی هیدرولیک گران ترین و در عین حالا حساس استمرار ترین گونه پمپ های هیدرولیک می باشند. برای هر پیستون از هر دو جور حلقه به کارگیری میشود، البته تعداد آن‌ها مهم اعتنا به مدل موتور و شرایط آن تغییر‌و تحول میکند. پیستون های بیضی شکل که برای دوری از چسپیدن پیستون به سیلندر( گریپاژ ) ساخته می شود دارای بعد ها خاصی طرح می گردد . پیستون ها نیز در همین محیط ها قرار می گیرند و وظیفه انتقال قدرت را بر عهده دارند. رینگ یک وظیفه قطع کننده داراست و در کلیه جا از رینگ ها به جهت کم نمودن فضای اصطکاک استعمال می شود و یک نقش عایق را بر عهده دارند. همین قطعه مصرفی بوده و در اثر استفاده ی طولانی مدت ممکن می باشد که بر اثر ضربات وارد شده و نیز چنین فرسایش بیش از حد فرسوده شود که در همین رخ نیاز به تعویض بوش و پیستون خودرویتان می باشد و لازم است بدانید دکان آنلاین خودرو پلاس یکی از از بزرگترین مرکز ها خرید اینترنتی گونه های گوناگون بوش و پیستون مهم کیفیتها و قیمتهای متعدد می باشد و همچنین قابل اعتنا می باشد بدانید که این فروشگاه محصولات خویش را پایین تیتر برندهای متعددی همچون عظام، والدوکس، کاپلان و… همین بلوک ها به تعداد زیادی هستند و در هر خودرو ممکن است تعداد آن ها متفاوت باشد. علت متداول پیدایش این خلل ، شکسته شدن بیرینگهای سوزنی needle bearings در نصیب سر پهناور یا کوچک شاتون می باشد ( البته در موتورهای کوچکی که از همین دسته بیرینگها استفاده می شود چون اکثر زمان ها موتورهای بجای بیرینگ سوزنی از بوش بیرینگ به کار گیری می نمایند یا این که یاتاقانهای معمولی plain bearing ) یا این‌که رینگ پیستونها شکسته شده و یا خار حفظ کننده گژن پین رها می شود و همین ایراد را بوجود می آورد. به طوری که در چشم می شود قطر پیستون که در محور تکیه گاه گژن پین قرار داراست به ترازو 0.006 اینچ یا این که 0.15 میلی متر از قطر دیگر ریز تر می باشد و قطر پیستون در بر روی محور 45 سکو ای نسبت به محور 0.003 اینچ یا این که 0.075 میلی متر کوچکتر از بزرگترین قطر پیستون است .

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort su tesisatçısıGorabetRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesbuy stripe accountMariobetNakitbahisBetebetElexbetBetpasTrbetMobilbahisVenusbetBetvoleMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaViagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmakronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotkronosslotMobil Ödeme Bozdurma Vodafone Mobil Ödeme Bozdurma bomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynabahisnow