آموزش سئو مقدماتی تا حرفه ای

Category: دسته‌بندی نشده | No comments

ما یک مطالعه شگفت انگیز در مورد تاثیر برف در ساخت و ساز در زمستان در آب و هوای سرد منتشر می کنیم. از سراسر وب به آن پیوند می یابد.
این مطالعه در سایت اصلی حذف برف ما منتشر شده است. تمام صفحات دیگر صفحات مستقر در جهت فروش هستند که جنبه های مختلف ارائه دهنده برف برفی شرکت ما را توضیح می دهند. هیچ سایتی خارجی به هیچ یک از این صفحات پیوند ندارد.
این مطالعه ممکن است از نظر موقعیت مناسبی باشد تا در نتایج جستجو برای عبارات مختلف رتبه خوبی کسب کند. صفحات فروش گرا بسیار کمتر است. از طریق ایجاد ارتباط از مطالعه ما به مهم ترین فروش صفحات محور ما، با این حال، ما می توانیم برخی از اعتماد و اقتدار راهنمای ما بر روی این صفحات منتقل می کند. آنها به اندازه مطالعه ما در رده بندی نتایج جستجو قرار نمی گیرند ، اما بسیار بهتر از زمانی که مدارکی معتبر (در سایت ما یا سایت های دیگر) به آنها نباشد ، موقعیت بهتری خواهند داشت. یک یادداشت مهم مهم در اینجا: در این مثال ، بیشترین ارتباط با صفحه ، مطالعه ساختگی ما است. در بسیاری موارد ، بیشترین پیوند به صفحه شما صفحه اصلی شما خواهد بود (صفحه ای که افراد هنگام صحبت کردن در مورد شما به آنها پیوند می دهند ، هنگام مطبوعات و غیره) بنابراینحتما پیوند استراتژیک با مهمترین صفحات سایت خود از صفحه اصلی خود بسیار مهم است .
معماری اطلاعات می تواند موضوعی بسیار پیچیده باشد – خصوصاً برای سایتهای بزرگتر – و تعدادی منبع اضافی فوق العاده نیز در زیر وجود دارد که پاسخ های خاص تری در انتهای این بخش ذکر شده است ، اما در سطح بالایی مهمترین مواردی که باید در خاطر داشته باشید وجود دارد. :

شما می خواهید صفحات مرتبط ترین خود را بفهمید (از ابزارهایی مانند Ahrefs ، Majestic SEO یا Moz استفاده کنید و برای تعیین این موارد به گزارش “صفحات برتر” مراجعه کنید).
مهمترین صفحات جستجوی خود (صفحاتی که از آنها برای هدفمند کردن کلمات کلیدی مهم خود استفاده می کنید) را در معماری اطلاعات خود نگه دارید : این بدان معنی است که پیوند با آنها در عناصر ناوبری و پیوند با آنها در هر زمان ممکن از مهمترین صفحات مرتبط باشد. (به عنوان مثال ، اطمینان حاصل کنید که صفحه اصلی شما و نسخه سایت شما در مورد مطالعه برف ضربه ما از منظر جستجو به “صفحههای پول” شما با ارزش ترین صفحات در سایت شما پیوند دارند).
به طور کلی می خواهید یک “معماری اطلاعات مسطح” برای سایت خود داشته باشید – به این معنی که هر صفحه ای را که می خواهید در موتورهای جستجو رتبه ای داشته باشید را با حداکثر تعداد کلیک از صفحه اصلی خود و بیشترین صفحات مرتبط با آن حفظ کنید. مشاهده این ویدیو قدیمی تر برای توضیح بیشتر در عمق از چگونه برای صاف کردن ساختار سایت شما:
در زیر تعدادی از منابع اضافی پیرامون معماری اطلاعات وجود دارد (بسیاری از این منابع قدیمی هستند ، اما اصول SEO که در آنها مشخص شده هنوز هم تا حد زیادی صادق است):

معماری اطلاعات برای جستجوگرها از Moz را تخته سفید جمعه و همچنین ارائه ریچارد باکستر در ها Moz
راهنمای RKG برای معماری سایت
پست KISS Metrics در ساختار سایت
راهنمای WordTracker برای ایجاد ساختار سایت Google را دوست خواهد داشت

Distilled
ک پست مفید در مورد نقشه برداری از معماری اطلاعات سایت شما دارد
http://tinyurl.com/syuxfg4
https://rebrand.ly/iak9rkz
https://bit.ly/2yS1Y0D
https://xip.li/awMreH
https://is.gd/9kLqZT
https://v.gd/8t9aW5
https://v.ht/Hz78j
https://plink.ir/bvJZH
https://u.nu/q6hb9
https://clck.ru/MujQE
http://ulvis.net/g5nz
https://cutt.ly/LtZ8U8p
https://shrtco.de/j7aLu
http://tny.im/NEDSl
منبع:https://tinyurl.com/r3cp23m

آموزش سئو مقدماتی تا حرفه ای

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>