Tablighi Jamaat آثار ریشه های آن را به Mewat منطقه

Category: هندوستان تایمز هند | No comments

این Tablighi Jamaat شده است در چشم طوفان از هفته گذشته زمانی که صدها نفر از Covid-19 تحت تاثیر قرار مردم در سراسر کشور شد به لینک با جماعت (ijtema) از نامشخص مدت در جماعت را مرکز ستاد در دهلی Nizamuddin Basti در ماه مارس است.

آغاز شده به عنوان یک اسلامی, اصلاحات, جنبش Tablighi Jamaat آثار ریشه های آن را به Mewat منطقه که در آن تاسیس شد توسط محقق مولانا محمد الياس در سال 1926.

تا امروز Meo مسلمانان همچنان به شکل هسته جماعت جنبش با اکثریت زیادی از Meos اشتراک به آن گناه.

Meo مسلمانان در حال گسترش در سراسر یک بار هم پیوسته کمربند شرقی راجستان, Uttar Pradesh و هاریانا. فرهنگی این منطقه پوشا سه کشور شناخته شده است به عنوان Mewat منطقه است. Meos آغوش اسلام در مراحل مختلف بین 15 تا قرن 17 و برخی از آنها همچنان به دنبال همتایی شیوه های.

صدیق احمد Meo, جامعه, مورخ و نویسنده کتاب در Mewat تاریخ گفت: این جماعت ریشه در Mewat می توان به زمانی که کارگران از Mewat در حال حاضر رسما به عنوان شناخته شده نوح تبدیل به دهلی نو در جستجوی کار.

با توجه به 2011 سرشماری نوح منطقه و جمعیت آن در حدود 1.09 میلیون که اکثریت بودند Meo-مسلمانان است. با توجه به Meo حدود 80 درصد از اين به بعد جمعیت نوح منطقه ساخته شده است تا از Meo مسلمانان است.

“مردم از Mewat خواهد سفر به دهلی نو برای کار و توقف برای ناهار در نزدیکی مسجد در Nizamuddin قبل از اقدام پیش با سفر. Maulana Ilyas در زمان اطلاع از کارگران و پرسید: در مورد آنها یک روز است. از طریق گفتگو با Meos او متوجه شد که در حالی که آنها مسلمانان آنها درک خوبی از اسلامی شیوه” گفت: Meo.

رانده شده توسط خود را در تعامل با Meos در Nizamuddin, Maulana Ilyas بازدید Ferozepur Namak در Mewat برای اولین بار در سال 1925. او شروع به بررسی منطقه و پس از آن بیش از بازدیدکننده داشته است او را به درک که Meo مسلمانان نیاز به معرفی به اسلام شیوه و آورده بریزید.

“یک panchayat نامیده می شد در نوح و منشور متشکل از نام 103 نفر به اشتراک گذاشته بود. برخی از 31 طرح با هدف آماده کردن زمینه برای جماعت تصویب شد که در panchayat. سرانجام در سال 1926 به جماعت آغاز و انجام سفر برای رسیدن به مردم و گسترش پیام اسلام” گفت: Meo.

او افزود که بیش از 90% از مردم در Mewat شناسایی خود را به عنوان Tablighi و سازمان اعمال نفوذ قابل توجهی در منطقه است. “هدف از این جماعت این است که به اطمینان حاصل شود که مسلمانان تبدیل شدن به بهتر مسلمانان است. به دنبال آن به دست آوردن مسلمانان به اتخاذ شیوه های پس از حضرت محمد. همه Meos ممکن است برای chilla (40 روزه اسلامی اردوگاه) اما آنها مدیون وفاداری به تبلیغ” گفت: Meo.

Tablighi Jamaat Meo گفت: همچنین درگیر در مداخلات اجتماعی در حال حاضر روز Mewat.

“Tablighi Jamaat شده است یک طرفدار قوی کنی از شیوه های مانند جهیزیه در Mewat. هر زمان که آنها خود را نگه دارید ijtemas (جماعت اسلامی) آنها رفتار توده نکاح (ازدواج) مراسم برای مردم بدون هر گونه دخالت از جهیزیه. این جماعت نیز به دنبال همکاری ائمه در ترویج فلج اطفال ریشه کن کردن درایوها و یا جلوگیری از اعتیاد به الکل و سوء مصرف مواد مخدر در Mewat” گفت: Meo.

Shail Mayaram نویسنده کتاب “مقاومت در برابر رژیم: اسطوره حافظه و شکل دادن هویت اسلامی” است که مورد بحث Tablighi Jamaat گفت: آن را غیر سیاسی ساز و برگ که بنیاد گذاشته شد در Mewat. “Tablighi Jamaat هدف این است که به تصرف قدرت سیاسی است. آنها تنها محور با هدف ساخت مسلمانان بهتر مسلمانان است. آنها تمرکز بر عمل مذهبی است که اغلب دیده می شود به عنوان محافظه کار در طبیعت” گفت: Mayaram که همچنین یک استاد در مرکز مطالعات و توسعه جوامع است.

Mayaram گفت: جماعت بود و بسیار محبوب در Mewat و Meos نقش مهمی در درون سازمان و از ساز و برگ.

“Mewatis اند نقش قابل توجهی در جماعت دولت. در طول سال Mewatis هر دو در هند و پاکستان تبدیل شده اند و نزدیک به جماعت” او گفت:.

Mayaram اضافه شده است که حمایت از Meos به جماعت در دهه های پس از تجزيه شد به طور قابل توجهی تحت تاثیر زیاده که Meos رو در پارتیشن.

“به نظر من اعتقاد به این جماعت نیز می توان توضیح داد که خشونت Mewatis با تجربه در پارتیشن. آن منجر به تغییر در هویت و چگونه آنها را پیمایش راه خود را در حال تغییر چشم انداز. شرایطی که منجر به تقویت جماعت را در منطقه” گفت: Mayaram.

با توجه به چندین ساکنان محلی Tablighi Jamaat پشتیبانی از دو مدارس — یکی در هر یک از نوح و Ferozepur ژیرکا. آن را به یک مرکز (مرکز) در نوح که مختصات فعالیت های این مرکز در دهلی نو. Arshad یک نوح ساکن مدیون وفاداری به جماعت گفت: دو جماعت را در نوح هر سال که در آن اعضای جماعت گرد هم می آیند. “پیش از این jalsa (جمع آوری) خواهد بود یک روز امر است. سال گذشته سه روز تجمع را آغاز کرده است در حال وقوع است. وجود دارد هیچ برنامه ثابت یا محل برای جمع آوری. این طول می کشد محل در روستاهای مختلف در هر سال گفت: Arshad, که با نام او.

از آغاز این سال به جماعت انجام شده است هر جماعت/جمع آوری در Mewat. “معمولا جماعت اتفاق می افتد در ماه آوریل پس از برداشت محصولات کشاورزی. مردم نسبتا آزاد در طول این زمان. شده است وجود دارد هر گونه به روز رسانی است که در مقابل این سال” گفت: Arshad.

اما صدها نفر از مردم محلی بر این باور هستند که تاکنون در این جماعت در Nizamuddin ماه گذشته. پلیس شناسایی حداقل 270 از آنها جدا شده و آنها را در دولت کالج پلی تکنیک در Malab و شهید حسن خان Mewati دولت کالج پزشکی Nalhar نوح در اوایل این هفته. با توجه به وزارت بهداشت حداقل هفت نفر از آنها تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19 روز شنبه.

شهید علی یک مدافع با Tablighi Jamaat گفت که در حالی که وجود دارد هیچ نوشته تعداد اعضای جماعت; اکثر مردم در Mewat مشترک به جماعت. “سازمان دارای یک ساختار سست است و هیچ ثبت عضویت اما جماعت آثار و منشاء آن به Mewat به دلیل آن است که به طور گسترده ای محبوب در این منطقه است. وجود دارد هیچ برنامه ثابت برای هر جماعت و یا جمع آوری. اعضای جماعت سفر به Mewat برای نماز فقط به عنوان آنها بازدید از مکان های دیگر در سراسر کشور و فراتر از آن” گفت: علی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>